Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Angelinah skrev 2008-08-04 17:58:20 följande:
    Inboxa så hjälper jag dig
    Måste gå strax, barnen har bakat tårta här    kollar in senare om du inboxat ..
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan

Å äntligen sover ett stycke bubbla, jösses vilket humör damen fått Fundersam

Gubben ringde och han kommer visst hem redan i morrn, skönt å slippa hela veckan ensam

Hopping sugen e jag MASSOR, men de finns liksom inget jag absolut vill ha just nu

Härliga Bilder i BT!!!

• RååSa BuBBlan
    jacao skrev 2008-08-04 21:02:25 följande:
    Tack alla söta Han hade cancer, obotlig. När han fick diagnosen gav de honom 4månader... men han levde 2½ år till... så han var verkligen en kämpe! Han fortsatte leva som han ville och lät inte sjukdomen stoppa honom. Men det är tomt, och overkligt, har nog inte riktigt förstått det än.Så mycket fina barn och kläder i BT, som vanligt. Har inte hunnit med att handla så mycket nytt. Det jag vill ha finns inte i de svenska shopparna, men jag hoppas att det kommer!
    Åååå... Fy så hemskt!!  Gråter Beklagar sorgen och skickar många kramar..
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2008-08-04 21:43:34 följande:
     Jaså, trotsålder? Här är en annan som kan vara hin håle själv ibland. I de lugnaste vatten...Skönt med sällis redan imorgon. Du har väl i princip allt nytt som kommit ut Ängeln-Liam är jättefin i rött! Det borde du ha oftare Och snacka om bra byxor som passar till allt!
    Hm.. ja nåt är det med lilla damen.. De är bara NE NEJ NEJ hela tiden och ilsk som ett bi är hon

Nja.. inte allt har jag väl
  • RååSa BuBBlan
    nikki2006 skrev 2008-08-04 22:04:26 följande:
    Angelinah fina flickan i sina nya gummistövlar. Idag hade hon ju användning för dem hi hi äntligen
    Tack

Jo idag behöver man nöbblar verkligen! Gud så det regnar, de slutar ju aldrig Fundersam  blir iofs mååånga härliga pölar å plaska i i morgon *perfa för nöbbelfantaster*
  • RååSa BuBBlan
    Jen80 skrev 2008-08-04 22:16:17 följande:
    Åh va jag är shoppingsugen!!Har verkligen inga pengar ju! Angelinah: Du får sluta lägga ut så fina bilder på lilla Ida. Är grymt sugen på de randiga kläderna till Ilon. Eller kanske rymdbyxorna (som jag inte ens gillade för en vecka sen ) med randig tröja. Så fint ju! Nån som sett den randiga bebiströjan där det är gratis frakt?
    Hi hi

KÖÖÖÖÖP
    Jen80 skrev 2008-08-04 22:19:59 följande:
    Åh hurra hurra!! sambon tycker de randiga turkos/lila byxorna + tröjan . Blir alltid lika glad när han faktiskt tycker att nåt är fint. Då MÅSTE jag ju köpa det eller ?!? Finns den randiga tröjan nånstans?!?!
    Se där

KÖÖÖÖP!!!
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2008-08-04 22:18:25 följande:
    Angelinah- Vilken fin tjej i massa molosar! Åh, vad jag hoppas att Noels stövlar kommer att passa. De är ju så fina!Svisch- Vad fin tjejen är i Lindex ekorrar och Molobralls!
    Tack

Håller tumsen att nöbblarna passar!!

*lessen bubbla*

brb...
  • RååSa BuBBlan
    alex 07 skrev 2008-08-04 23:14:14 följande:
    he, he, lade precis in adressen i din gästbok
    SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ FIIIIIIIIIIIIIIIIIIN MÖSSA JU

*away hoppar lite*
  • RååSa BuBBlan

Så där ja    mösorna säkrade.. hm.. ja det blev 3 st    och en body o byxa åxå när man ändå va i farten

Buttelina skrev 2008-08-04 23:17:35 följande:
    ååååHHHHHHHHHHHHHHHHHHH fina älg linnet som finns by madsogmille.dk åhhh vad fint!!!!! det måste jag ha!!!
    Det är UNDERBART fint!!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10