Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Hellu i tråden

Här är det full fart nu när man är ensam hemma, gubben är i Norge hela veckan lång Fundersam

En riktigt trååååkig sak upptäckte jag idag... Chassi nummer fyra på min vagn är trasigt, på topsetet jag fick nytt är sufletten felsydd och sittdelstyget repar upp sig vid ett av hålen vid selen Skrikandes  guuuud så less jag är..

Ska baske mig köpa en gammal sulky ala 70 tal nu!!! Ska nog inte ha Bugaboo

Måste nästan trösthoppa lite

Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan

Härliga bilder i BT!!!

SmillaMilla... urfin Hugin klänning!!

Preggi... Verkligen äääälskar kaninerna!!

Butte.... Härliga semester bilder och nice hopping åfkårs

Svisch... Ursnygga tröjor verkligen!!!

• RååSa BuBBlan
    loveliva skrev 2008-08-04 17:21:54 följande:
    Fyyyyyyyyyyyyy vad boring med buggan Jag behövde inte fundera länge på om jag skulle byta till nya chassit Verka mest vara problem med dem?Här är det också fullt ös, springer mellan datorn & badkaret
    Ja riktigt seeegt detta!! Har hållt på med denna reklamation sen MARS Skrikandes

Byt absolut inte bort ditt gamla chassi, de nya är värdelöst!!!
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2008-08-04 17:24:19 följande:
     Hallå!Är också ensam igen. Känns lite konstigt faktiskt. Men samtidigt lite skönt (får man säga det? )Neej fy f*n vad tråkigt! Du ska nog verkligen inte ha en Bugga verkar det som. Köp en UJ igen eller någon annan lättvariant. Preggi- Har du börjat jobba än? En fika i veckan kanske? Du, jag och Angelinah?
    Aha.. ska vi ha ensam party tågedder kanske   håller med lite... de kan va skönt ibland

Nä, orkar nog inte pyssla med chassin, kartonger o dyl mer nu känner jag, nu får det vara nog!!  Älskar Buggan, men är den inte hel vill jag inte ha den

Får börja spana efter UJ igen då kanske...
  • RååSa BuBBlan
    nikki2006 skrev 2008-08-04 17:29:41 följande:
    om du kollar på gårdagen så lade jag in en bild på katvig rosa/orange. Jag tror att jag hittade den i en dansk web shop. Trodde att den skulle vara finare faktiskt suckÄn finns det inget katvig som jag gillat suck igen
    Tycker nog den är rätt fin faktiskt..

lite mysig i färgerna så där..  http://www.karloogkarla.dk/baby__t_shirt_fra_katvig_str_68_92-pi-1889.html
  • RååSa BuBBlan
    Preggi skrev 2008-08-04 17:33:26 följande:
    Det gick kanonbra. Hon sprang in utan att säga hejdå till mig och det tog över en timme att få med tjejerna hem när jag hämtade henne. Jag tror det kommer gå hur bra som helst för M med när hon börjar nästa vecka. Det känns så bra att lämna dom där. Det är världens bästa dagis.. Har ni fått plats för Noel? Jag börjar den 18/8. Den här veckan är jag ensam med M så vi träffas gärna och tar en fika någon dag. Angelinah, jag älskar kaninerna jag med. M har suit, body och tröja. P har inga kaniner nu, stackars barn det måste vi nog skaffa..
    Kaninerna e underbara!!! Jag har 3 par byssor, 2 bodys o en suit i kaninerna

Ida älskar dom åxå... Väljer dom väldigt ofta om hon får ta kläder själv   *bra smak*
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2008-08-04 17:33:40 följande:
    Ja, kan vi inte ha det? Käka lunch någonstans eller något? Det är ju så trist väder så man blir extra sällskapsjuk. Var du inte sugen på UJ på Stinsen? Den lila? Jag skulle gärna haft en UJ att köra med plus Buggan plus ngt annat Testade ju Tejjas UJ och den var ju superskön att köra. Enda minus är ju att man inte ser knodden.Nä, jag skulle ju gå ju. *svårt att slita mig*
    Absolut... Vi e på en lunch eller nåt   MEN sover Ida som inatt orkar vi nog inte, så håller det gärna lite öppet så där och hoppas natten var en väldigt tillfällig svacka i sömnen

Jupp.. Vill gärna ha en lila eller Baroque  *fina*, men måste ta återköpsfrågan med Bugaboo först, nu står det två buggor här plus ett chassi, börjar bli liiite trångt
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2008-08-04 17:36:47 följande:
    Var den så tjejig? Trodde den skulle vara mer som Molos rosa/orange. Då är det inget för oss i alla fall
    Jupp...  så ser den ut   tycker iofs den e rätt unisex.. men de tycker jag ju om allt   ha ha ha..
  • RååSa BuBBlan
    nikki2006 skrev 2008-08-04 17:39:52 följande:
    Nej jag håller på min åsikt. Efter att jag handlat rätt mycket ur förra kollektionen så hade jag höga föhoppningar men inget fallar mig i smaken denna gången. Varken priset eller färgerna.
    Nä, priset gillar jag absolut INTE!!! Fundersam
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2008-08-04 17:44:24 följande:
    åhh NÅN som orkar hjälpa mig på trendsales?
    Buttelina skrev 2008-08-04 17:56:01 följande:
    PLEEEEASE
    Inboxa så hjälper jag dig
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10