Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Duntoffla skrev 2008-08-05 10:43:00 följande:
    Jag köpte bara byxorna i svart med grå stjärnor. Sen får han ha sin Nanook skaljacka till det. Stövlarna är superfina och rejäla känns det som, är ju Tretorn. Vill ha dem också men hittade ej rätt storlek och nu har jag Molostövlarna hemma hos Lisa här på FL Synd eftersom de skulle behövas idag men han sitter ju mest så han får ha Kavatskorna idag. Blir nog den svarta regnhatten till det. Kanske inte världens bästa matchning men det får funka EST brukar vara snabba med att skicka och de är kanske ngt öre dyrare än vissa på Tradera. Det som är bra med dem är att det inte syns igenom alls som en del gör.Haha...du verkar laddad för T Barnkull?  Hur många har du tänkt dig? Ett fotbollslag? Just ja...Angelinah- Jag och Preggi har pratat om att ses i Sickla på torsdag förmiddag. Vore kul om ni kom med också! Förstår iofs om du vill träffa sambon lite också.
    Ok.. ska kolla upp torsd fm då
    Duntoffla skrev 2008-08-05 10:44:25 följande:
     WOW! Men visst måste väl en suit kosta mer i frakt än 11 kr? Cirkussuit tack!
    ja 22.- borde de iallafall gå på va?
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan

Hellu i tråden

Haft syster på besök hela dagen här *trevligt*  bjöd henne på lite pasta med scampi i olja och vitlök *gottigt*

Varit ute i regnet, brr.. riktigt kallt e det ju!! Undrans hur mycket vatten de finns där uppe i himlen egentligen  har säkert regnat ett dygn nu nonstop..

Härliga bilder i BT som vanligt!! Ett riktigt lyckopiller den tråden

Duntoffla skrev 2008-08-05 16:24:41 följande:
    Måste ha råd....har ett par nya Molo hängselbyxor "York" . Ska jag spara eller sätta ut på T?
    Behåll!!! Sååååå coola Cool  
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2008-08-05 17:06:09 följande:
    söta färg granna ida
    Tack

Ja nu e hon riktigt färg grann    de behövs i detta gråa väder
  • RååSa BuBBlan

Tofflan---

Ja här ute e de riktigt svampigt, undrar hur länge det kommer hålla på å ösa ner Fundersam man kan ju liksom knappt va ute!!

Maten va riktigt supergod... Räcka ut tungan

• RååSa BuBBlan

Å hade hoppats på matador leverans idag, men icke Fundersam  sugen på stars bysserna nu ju

Men har fått hem Hugin tröja o kjol till Bella o rosa/vit katvig klänning till Ida, riktiga rea fynd!! Skrattande

• RååSa BuBBlan
    Kissekatt skrev 2008-08-05 17:15:38 följande:
    En liten fråga bara.....hur får man in stora bilder i bildtråden? Jag brukar bara läsa och titta och dreggla , men nu har jag en så underbar bild som jag bara måste lägga in.
    Klicka upp bilden i ditt galleri, sök med "handen" över bilden tills en pil visas, klicka då på bilden igen och välj kopiera.. In i bildtråden klicka och klistra in    *voila*
  • RååSa BuBBlan
    Ullis 10 skrev 2008-08-05 17:13:20 följande:
    Ingen som vet? Puff...
    vad undrar du?  *missat*
  • RååSa BuBBlan
    Kissekatt skrev 2008-08-05 17:15:38 följande:
    En liten fråga bara.....hur får man in stora bilder i bildtråden? Jag brukar bara läsa och titta och dreggla , men nu har jag en så underbar bild som jag bara måste lägga in.
    Jättefin!! Sååå härliga gröna färger
    Duntoffla skrev 2008-08-05 17:32:14 följande:
    Incommunicado- Stock cars ser superfin ut.  Hoppas på att få se den på senare Filip07- Söt kille (trots lite arga miner  )i  Molo och Småfolk.Angelinah- Fin regnflicka! Visst är den så fin den brunrandiga bodyn/tröjan? Funderar på byxorna till min tröja 
    Tack

Ja den e vrålsnygg!! Jag funderar på suiten åxå.. Man kan ju sova i den
  • RååSa BuBBlan

Hm.. undrar om man ska köra ut en laddning på T ikväll...   Måste göra plats för alla fina höstkläder.. Va tror ni om att lägga ut vinterkläder å dyl nu? Ska man vänta kanske?

• RååSa BuBBlan

Preggi--- Ja kanske man ska vänta nån liten månad med de allra vintrigaste, de va ju trots allt 30 grader för nån dag sen

J esssica skrev 2008-08-05 18:13:00 följande:
    Jag tror det skulle funka bra nu, många börjar ju kolla efter sånt nu. Jag är redan klar med alla höst, vinterkläder, stövlar och skor Fin hon är Ida i BT
    Tack

Va!! Är du redan klar med vinterns outfitar? Förvånad  Jösses, jag har inte ens kollat tjock kläderna än.. Kanske måste börja spana
    Tjejtriss skrev 2008-08-05 18:53:20 följande:
    Jag slänger ut allt nu. La upp 86 auktioner igår och det kommer ca 55 nya imorgon De går ut 18 resp 19 augusti och betalning senast 27 augusti så köparna hinner få både bb och lön
    Å de går bra eller?   Hm.. kör nog ut lite blandat tror jag men väntar med de tjockaste kläderna..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10