Inlägg från: gosmamman |Visa alla inlägg
  • gosmamman

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Nu säger jag godnatt, sov gott på er shopping tokar.

• gosmamman
    havsvind skrev 2008-06-10 22:49:16 följande:
    Dunderklumpenklänningen var urfin! Skulle nästan kunna döpa stumpan bara för att få köpa en så fin klänning, men vi är inte heller troende. Funderade på namngivningsceremoni ett tag men vet inte om det skulle kännas lite krystat...Viskar diskret *Zlatan*
    Ja, visst var den!!! Precis som jag tänkte GeneradFlört natti
  • gosmamman

Gokväll!

Kikade MKT avundsjukt på alla fina småfolk plagg ni köpt i BT.

Emmsan-Suffletten blir skitsnygg!!!

Lourdes- Vad fint det passade med katvig bysser till småfolks t-shirts

Lina- Gud vad fin den småfolk tröjan med elefanter är, jag har kikat på den länge.

Lillronya- Svart midiappel är så unisex som det kan bli. ÄLSKAR dom plaggen och min man också, en av hans favoriter i klädlådan.

Preggi- Matilda passar verkligen URBRA i småfolks klara färger, det får hennes blå ögon att riktigt lysa *sötnosen*.

Jompa- Fin leverans till sonen!

• gosmamman
    Buttelina skrev 2008-06-11 19:30:39 följande:
    jag tycker bodysuit
    Buttelina skrev 2008-06-11 19:24:12 följande:
    grodorna! skoj med olika färger men samma mönster
    Instämmer X 2
  • gosmamman
    Infinite Joy skrev 2008-06-11 19:50:02 följande:
    Tack, jag lyckades!
    Massa fin shopping du fått hem
  • gosmamman
    Nika skrev 2008-06-11 20:04:02 följande:
    Idag kom min äppelklänning från småfolk. Jättefina starka färger IRL. (har lagt en bild i mitt bilgalleri om ni vill se)Men den var mkt större än apor tröjan trots att jag tog samma storlek. Tror ni att det beror på trycket? Äppelklänningen har ju sitt tryck ovanpå tyget...då kanske det måste sitta lite lösare för att trycket inte ska spricka? Är det så med barntröjorna också?NU vill jag ha den beiga miniapple klänningen med lila kant...är det samma tryck som midiapple?...frågan är om jag ska ta en mindre storlek i så fall...
    vAD fina småfolksplaggen var, klänningen var ju jättefin på dig, underbera färger
  • gosmamman
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-11 20:54:16 följande:
    Han har ingen susning om vad kläderna kostar alltså Dina töser är verkligen superdupersöta!! och så vackra blå ögon! *smälta* vilka av Småfolken tänkte du på? Jen80 --- fina bilder. Man blir ju helt tårögd när man ser hur bröderna vill vara med och mysa vid matningen *så sött*
    Min gubbe vet ganska väl vad kläderna kostar (ungefär iaf) men han tror att molo är megadyrast och vet INTE att min älsklinga småfolk också är bland dom dyrare.

Men han tror att jag är en riktig rackare på att fynda på rea.
  • gosmamman
    Preggi skrev 2008-06-11 21:08:15 följande:
    Det brukar jag med säga, att det var rea alltså. Typ alla dom här kläderna för 150:-
    mohaha, jag brukar alltid avsluta med "i slutändan så blev det inte dyrare än hm" *blink blink*
  • gosmamman
    Jen80 skrev 2008-06-11 21:12:14 följande:
    Tack för alla söta kommentarer, men nu måste jag ta min lilla tjej som är ledsen.. Fortfarande lite jobbigt med magen, men nu kör jag laktosfritt sen igår så får vi se hur det går. Kanske återkommer senare...
    Sov gott och lycka till med lilla magen.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10