Inlägg från: gosmamman |Visa alla inlägg
  • gosmamman

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

jompa skrev 2008-06-12 21:55:56 följande:
    japp
    skrutt, det hade jag glömmt och jag har inget ärende till någon "pop stad" heller Ledsen
  • gosmamman
    isold2003 skrev 2008-06-12 21:57:51 följande:
    Tillbaka från löpspåret. Skönt! Ska inte shoppa mer nu för på söndag ska vi ha kompiskväll på Slitage här i stan, de har öppet bara för oss och alla får rabatt. Någon som vill komma förbi? Ni är alla självklart välkomna! Den är jättefin! Våra kompisar har sån i hla deras flickas rum och det är superfint. De har ju jättemånga fina matchande tyger också till kuddar och gardiner. Skatten, vad roligt! Grattis till syster!
    Det hade varit kul, synd att jag inte visste tidigare.
  • gosmamman
    jompa skrev 2008-06-12 22:03:13 följande:
    Ja det är nog det, den är väldigt snäll om man jämför med den vi har nu som sattes upp i februari. Shit pommes vad den ger mig epeleptiska anfall Den går inte ens att fota.
    är det den ni ska tapetsera över??
  • gosmamman
    Jen80 skrev 2008-06-12 22:10:13 följande:
    God kväll på er! Kikar bara in en snabbis och säger hej innan jag ska krypa ned i sängen. Har grym huvudvärk ikväll. Idag har min stora kille fyllt 3 år ! Helt sjukt vad fort tiden går... Vad händer här inne då? Ska ta mig en kik i BT ...
    Hoppas huvudvärken går över snabbt.

STORT grattis till liam på 3års dagen  fick han nå fint då???
  • gosmamman
    SmillaMilla skrev 2008-06-12 22:08:29 följande:
    Jo men jag tror knappt att havre säljs här. Vi skall nmäligen inte ge barn under 1 år gluten. Minimalt med gluten i havre men ändå. Vi hör till Finland ju.
    Nä, det är ingen gluten i havren i sig. Det är väl att havren kan ha varit i kontakt med gluten på fabrikerna (hantering osv).
    Det finns speciell "ren" havre som inte alls varit i kontakt med gluten men om den använts till välling vet jag ju ej.
  • gosmamman
    Tjollabolla skrev 2008-06-12 22:15:08 följande:
    Ingen som vill ha en Milo? Still going strong här hemma
    Hade du frågat en annan tid på dygnet så hade jag tagit godingen direkt men denna tiden på kvällen är helig och jag är sååååå glad att mina sover just nu.
  • gosmamman
    Tjollabolla skrev 2008-06-12 22:21:00 följande:
    Ja han brukar ju göra det.... Men hans middagssömn blev ju störd så det gick bara inte att hålla honom vaken, han däckade vid halv fyra och sov till fem. Jag försökte väcka honom flera gånger, men det var heeelt omöjligt. Jaja, han är ju glad iaf Går och pratar med Pappa och kramar (stackars) vovven (som nog oxå helst hade sett han han hade sovit så hon hade fått sova ifred)Åh, vad tomt det är utan Angelinah här inne.... Saknar henne och hoppas hon mår okej...
    Ja ibland är dom inte riktigt lydiga dom små kottarna Skrattande.

Visst saknar man angelinah, men hon är nog här så småning om *skickar lite energi till A*.
    Jen80 skrev 2008-06-12 22:21:02 följande:
    TAck tack ! Han fick en riddarborg i trä som han är grymt nöjd över. Var liksom i princip tvungna att köpa en, då han har sagt hur länge som helst att han ska få en när han fyller år . Sen lite andra smågrejer. Hade kalas förra helgen så då fick han lite också. Blev en shoppingtur på Pop idag så då blev det en gulrandig tröja till honom, en tröja till Ilon och lite smått och gott till Ava .
    Vad roligt att han verkligen önskade sig ngt speciellt. Min stortjej önskar sig alltid bara småkrafs och ändrar sig varje dag. Så svårt att veta då. Kul att han blev nöjd.

Godnatt och kram på er.
  • gosmamman
    lillronya skrev 2008-06-13 12:56:10 följande:
    Halloj i tråden!Sätt ett fett kryss i taket!!!Vi har fått en NS-jacka i rätt färg och rätt storlek!
    Gratulerar, vad skönt.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10