• Preggi

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Buttelina skrev 2008-08-17 22:56:51 följande:
    åhh förstår att du är nervös. lycka till!
    lillronya skrev 2008-08-17 22:59:58 följande:
    Lycka till!
    Tack! JAg ska nog palla mig mot sängen jag med fast om en liten stund tror jag. Vill vara jättetrött när jag lägger mig...
    Känns helt sjukt att jag ska iväg och jobba imorgon efter att ha lunkat hemma i 3 år...
  • Preggi
    Duntoffla skrev 2008-08-17 23:01:43 följande:
    Det kommer gå toppenbra ska du se. Du som är så trevlig Och säkert jätteduktig på det du gör.
    Tack.. Du med!
    Jag är jätteduktig på att shoppa iaf.. Alltid nåt...
  • Preggi
    lillronya skrev 2008-08-17 23:05:46 följande:
    Vet hur det känns! Är ju min tur om två veckor...
    Men det ska bli skönt med pengarna iaf.. Men så jobbigt att vara utan barnen, och FL och shopping på dagarna..
  • Preggi

Nä, nu ska jag faktiskt ta och lägga mig så jag inte är jättetrött imorgon..
    Godnatt allihop shoppa väl tjejer

• Preggi
    lillronya skrev 2008-08-17 23:12:18 följande:
    Ja jag längtar också etfer min lön!Shoppa och fl:a får vi gör när vi är lediga. Det är saknaden av barnen som blir jobbig...
    Det sköna är att jag vet att tjejerna inte saknar mig lika mkt som jag saknar dom. De älskar sitt dagis. Det känns skönt att veta när man går till jobbet...
    Godnatt igen nu måste jag lägga mig
  • Preggi

Godkväll!

En trött mamma kikar in efter första dagen på jobbet...

Jompa, såg i BT att du köpte NS lurven. Hur kändes den? Du klämde väl på den åt mig med?

Camilla, guud vad fina killar i NS. De grå är ju jättesnygga. Jag tänkte ta dom jag med men jag visste inte vad jag skulle matcha till..

Tjolla, hur gick det första dagen på dagis?

Hilti, vilka söta pojkar!

• Preggi
    jompa skrev 2008-08-18 21:09:22 följande:
    Ja jag klämde på den massor och jag gillar den Den vinner i hästlängder med tanke på att den står emot vinden, jämför man med Molos lurv som är väldigt tunna så känns denna rejälare.
    Hur mkt kostade den på vildänglar? Tog du den till P eller M? Jag ska nog byta mina eBBe till en sån till min P tror inte M klär i den färgen...
    Tjollabolla skrev 2008-08-18 21:10:58 följande:
    Hej! Hur kändes det att jobba idag? Har tänkt på dig Har det gått bra på dagis?Det gick jättebra med Milo, men det var ju bara en timme och jag var med...
    Det kändes faktiskt lite kul men ovant och massor med nytt att få in i huvet samtidigt som man ska komma ihåg vad alla hette osv. Men det kändes bra de känns som det är bra stämning och så. Min engelska känns helt ok det kommer verkligen tillbaka fort..
    På dagis går det bra med allt utom maten. Matilda äter tydligen ingenting varken till lunch eller mellis. Det känns mindre bra men hon är tydligen vid gott mod hela dagen ändå. Fröknarna sa att vi får se hur det blir med maten om det inte blir nån skillnad skulle vi hitta på nån lösning.

Skönt att det gick bra på dagis! Tror han kommer gilla det, busa hela dagen med en massa kompisar...
  • Preggi
    jompa skrev 2008-08-18 21:31:13 följande:
    Den kostar 450 som överallt annars och den köpte jag till P, vet inte vad M ska ha riktigt, skulle vilja ha nån annan som är vindtät.
    Ska försöka ta mig dit i veckan om jag hinner då. Svårt att hinna med nu när man jobbar om jag inte hinner på lunchen nån dag..

Så tröttsamt när FL hänger sig hela tiden...
  • Preggi
    Tjejtriss skrev 2008-08-18 21:58:07 följande:
    Ja, det ska bli kul! Vad är det för systemkamera ni har? För visst har ni?
    Systemkamera är verkligen värt pengarna. Bilderna blir jättebra! Vi har en nikon D40X och är jättenöjd med den.
    Grattis mina auktioner är uppe över 200 nu iaf..
  • Preggi

Godkväll!

Andra dagen på jobbet avklarad.. Eftermiddagen var lite seg men det känns ändå bra.

gosmamman, hur går det iskolan? Har du fått börja?

Vad fina alla barn är i BT och så fina kläder. Jag har inte köpt nåt på jättelänge..
    Det måste det nog bli ändring på. Har det kommit nåt nytt? Jag har inte orkat läsa tillbaka.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10