Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tjollabolla skrev 2008-08-06 12:59:55 följande:
    Åhh Angelinah så fina Molosar!! Jag är oxå sugen på dom, men vet inte om jag ska ha byxorna eller tröjorna... Kan inte bestämma mig! Vad ska man ha till det liksom... Några förslag?
    Tack

Härliga Milo bilder och planeterna blev urfint ihop med katvigs ljusblå ju *supercombo*
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan

Ha ha ha *glad e jag* Skrattande

överraskning på kontot minsann.. Efter fkasse strulet så fick jag tbax på skatten, så nu kom en liten överraskning på 4500 spänn

Massa fiiiiina molosar blir det

Butte---- sååååå fin i suiten!! Just den modellen med små stjärnor sitter så fint på, har ju den i grönt   den e liksom smalare än andra molosar o sitter verkligen perfa!!

• RååSa BuBBlan
    alex 07 skrev 2008-08-06 15:51:56 följande:
    Härligt med tillskott i MOLOkassan
    Jupp jupp... Det är alltid välbehövligt   eller... Kul iallafall    Ska nog spara dom tills senare, de kommer ju massor med fint som man MÅSTE ha
  • RååSa BuBBlan

God dagens!!

Här håller man på och packar, städar o tvättar inför lördag, de e ju skruttväder så de gör inget med lite städning

Har jag missat nåt   mera katvigar nånstans? 

E de nån som sett den "lila/vita" IRL, jag surfade nämligen i dk igår och hamnade nånstans, självfallet glömt var   å där låg Katvigs höstnytt, o den lila vita är likadan som vårens rosa vita Förvånad  nu kan ju bilden va fel iofs... men inte kan man nämna den som lila vit... eller.. gränsfall va Fundersam

• RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2008-08-07 10:41:04 följande:
    Hej på dej.Perfekt sysselsättning i detta väder ju Jag tänkte gå igenom alla Liams bebis kläder, dags att skutta ner i lådor och ner i källaren, måste ju ha plats till annat i garderoben Hum, EST och LPL har lagt upp lite mer Katvig.
    Låter som en rätt bra syssla de åxå    give room för news liksom

tack   kikar in där då..
  • RååSa BuBBlan
    Incommunicado skrev 2008-08-07 11:11:40 följande:
    vad komb nu den med? den trista byxan i granit/brun med blå mudd? Den köpte jag och jag vet inte varför, den såg helt anorlunda ut på bild i EST... får nog sälja den på T. Vad skulle ni komb annars med denna byxa, jag vill INTE ha domino:planettröjan kanske man kan ha till men jag ahr ju så mkt fina byxor redan att komb den med, planeter, lila/turkosrandig byxa med gul mudd, dessa stjärnor... svarta cargo, NSjeans....
    Den "trista byxan" som jag tycker är urfin har samma muddfärg som den randiga tröjan i lila/rosa/vinröda toner om man vill ha lite mer färg
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2008-08-07 12:38:25 följande:
    Tycker också den är fin, inte ett dugg trist. Nu har jag visserligen inte sett den IRL, men plaggen brukar ju vara ännu finare då.Gillar sånna murriga färger nu till hösten.
    Dom är finare IRL, de blå kanterna lyser så fint till de murriga grafit/bruna, ursnygga!!
    Incommunicado skrev 2008-08-07 12:40:18 följande:
    har du inte katalogen? ingen fysisk butik där du bor som kan ge dig en? Du har väl Jönköpings 2 butiker eller hur många det nu är där? jag ska köpa lurvis, men har lite svårt förstå varför ni vill ha flera, de är inte praktiska o inte varma. Är det en grej bara då kanske, att de är snygga? Jag köper ju annars massa dumt, så ingen kritik där, men fattar bara inte.  Jag funderar på 2 men jag ahr så många fina luvjackor, GANT o NS o Nanoou t ex... jag köper multum med sånt, kanske är det samma med er o lurvisar?
    Jag tycker lurvarna e superbra plagg!! Som jacka vår, sommar, höst och sen som "tjocktröja" på vintern, perfa med ett vind/regnställ över

Jag älskar mina och hade dom inte varit så förbenat dyra så hade jag haft en av varje Skrattande
    ängeln83 skrev 2008-08-07 12:44:47 följande:
    Help please, vilken ska jag köpa, planeter eller bokstäver?
    Båda åfkårs
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2008-08-07 13:02:04 följande:
    Men jag vet inte riktigt om jag gillar planeterna, ena sekunden tycker jag dom är jätte fina och andra sekunden hemskt fula.Bokstäverna gillar jag mer och mer...
    Planeterna e ju ett måste ju    nåt litet planetplagg   Tror Liam skulle va urfin i dom faktiskt!!
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2008-08-07 13:58:08 följande:
    *MÄÄÄÄPP*Fel svar, bara en
    Attans

Hm.. lottdragning
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2008-08-07 14:00:32 följande:
    Isf blir det en tröja. Är rädd att jag kommer tröttna fort på printet bara. Fast jag skulle ju bara köpa en nu ju, o bokstäverna är fina också.
    Köp bokstäverna nu då... Det låter som du gillar dom liiite mer   å planetisarna finns ju kvar... Hoppas vi
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10