• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Jen80 skrev 2008-06-26 21:28:25 följande:
    God kväll! Här har jag haft en tråkig kväll då jag var bortbjuden hos en kompis på fika, men Ava satte stopp för det. Hon, en till och jag skulle träffas efter att alla barn kommit i säng, men Ava som är lite gnällig på kvällarna började gallskrika när jag satte henne i bilstolen  så jag fick gå in igen och hon slutade inte förrän jag satte mig i soffan och stack in bröstet i munnen på henne . Sen har hon legat där i nästan en timme och bara myst och jag har suttit och gråtit över att jag för en gångs skull skulle iväg och så blir det såhär. Tappade lusten totalt och har precis fikat en megafika här hemma för att jag skulle må bättre .Nä, Ava som är lite skrikig på kvällarna, men inte verkar ha så ont i magen längre, vill nog mest bara ligga och snutta läääänge. Jaja, kan hon väl få om det gör att hon blir glad. Nu sover hon iaf . Ska INTE shoppa nåt ikväll. Har shoppat tillräckligt och saker jag inte ens hade tänkt att jag ska ha. En velourjacka till Liam?!?! Jag som inte tyckte han passade i såna längre. Jaja, dagis är bra . belladona: Åh, va fina kläder! Älskar Hollys strumpbyxor. Vart köpte du dem?
    Lilltjejen då. Hon kanske bara är extra hungrig på kvällarna, det är väl rätt vanligt.
    Hoppas de släpper snart.
  • jompa
    ellenagnes skrev 2008-06-26 21:33:32 följande:
    Känner mig jättedum, men har sätt ordet MAT flera gånger. Vad står det för?
    Mini A Ture.
    Är lat och orkar inte skriva hela namnet
    isold2003 skrev 2008-06-26 21:32:48 följande:
    De byxorna har jag stått och kläömt på flera ggr, skulle vara jättesnygga som knickers till min lillkille. Jag kan tänka mig att de blir lite breda på din smalis. Hoppas att tröjorna passar!
    Ja de verkar supermysiga så jag få se hur de sitter. Men annars kanske sonen ska ta dem och ha som knickers. Tack för tipset
  • jompa
    isold2003 skrev 2008-06-26 21:35:19 följande:
    Mini A Ture
    Isold, du är inte hemma nån dag nästa vecka? Funderar på en liten utflykt med barnen och skulle då kunna tänka mig ett besök på Slitage, men det vore kul att ha en guide med sig
    Sen finns det nåt annat kul för ungarna i närheten?
  • jompa
    Duntoffla skrev 2008-06-26 21:48:43 följande:
    Haha...jag visste det!
    Tofflan: Du är inte hemma på lördag? Eller skulle ni få besök då?
  • jompa
    Duntoffla skrev 2008-06-26 21:53:59 följande:
    Jag håller också på att läsa tillbaka. Köpte du din vagn av Angelinah? Vilken då? Jen- förstår hur du känner dig. Vissa dagar blir man så frustrerad på de små. Det känns nästan som om de medvetet "förstör" ens planer (självklart är det ju inte så men man blir så besviken när man äntligen ska göra något) kramJompa- Var ni på Socute idag? Nu när alla pratar NS blir jag också sugen på ett par brallor. Är de där beiga- bruna- gröna mer canvasaktigt tyg och inte denim?
    Japp vi var på Socute. Rörig butik så jag orkade inte riktigt kika så mycket. Angelinah handlade dock

Ja army byxorna är mer canvasaktiga.
  • jompa
    terezita skrev 2008-06-26 22:00:04 följande:
    jen vart hade du köpt velour jackan för 160?
    Men hörrni så ful blir den ju inte i höst, jag tycker den ser bra ut jag, men så har ju inte jag varit så förtjust i den som är nu heller.
  • jompa
    isold2003 skrev 2008-06-26 22:01:11 följande:
    Jompa, du spökar!  Kom hit på onsdag! Slitage har stängt mån och tis och sen på torsdag åker jag till Island! Onsdag är jag ledig hela dagen = massor med shoppingtid
    Ja jag smyger visst

Men då kanske jag skulle ta en tur till dina trakter på onsdag. Men finns det nåt annat kul oxå i V-ås? Barnen gillar ju inte shopping så jättemycket så jag tänkte de kunde få göra nåt kul sen efteråt
  • jompa

God morgon.

Infinite Joy skrev 2008-06-27 07:39:39 följande:
    Och god morgon!
    Vad bra Mini Rodinin passade din dotter, superfint.
  • jompa
    Buttelina skrev 2008-06-27 08:00:06 följande:
    godmorgon tog precis på lillebror sin apelsingula nanoousuit. ÅHH SÅ FIN den är! jag som trodde att den kanske skulle vara liten... den var ju stor kommer passa ett bra tag. nu vill jag ju ha fler jue

Blir lätt så att man bara vill ha mer och mer.

Såg du förresten att jag inte delade din åsikt om velourjackorna från Katvig Tycker höstens ser bra ut *duckar*. Även byxorna gillar jag. Passar nogm ina barn lite bättre.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10