• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Duntoffla skrev 2008-06-27 14:05:58 följande:
    Ja, det är sant. Inga vindjackor direkt och jag har ju bara ett "sittande" barn. Du får prova Noels på M vid tillfälle och se hur den sitter framtill. De är inte så korta framtill som MAT-jackan och den har du ju Usch, borde verkligen ta tag i lite saker nu när N äntligen sover.
    Ähhhh roligare att sitta här ju
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2008-06-27 14:07:26 följande:
    Jompa: Jag har oxå en sån vantfleece, den är kort i midjan. Det är inte lurvarna!
    Ok då kanske man ska chansa på en grå lurvis i höst då

Frågan är om vantfleecen får åka hem till nån annan istället. Den är så fin att det är svårt att skiljas från den, men skulle vara lättare om man visste att den kom till ett bra hem liksom
  • jompa
    loveliva skrev 2008-06-27 14:12:16 följande:
    Tack! Då blir det nog några gråa (praktisk färg) och tukosa till pojkarna & flickan Men kommer det ingen rosa? Fast det gör inte inte så mycket i så fall, jag har ju rosa lurvoverallen
    Men om jag inte minns fel kommer det en rosa vantfleece med oranga kantband, oxå superfin.
  • jompa

Måste bara tipsa om en leksak, eller vad man säger. Mannen kom hem igår och hade köpt ett set med käglor och bollar till sonen som är mjuka i typ läder, sonen har spelat bowling hela dagen, han verkligen älskar dem.

• jompa
    Buttelina skrev 2008-06-27 14:17:35 följande:
    jag meeeed
    Ja denna vill jag verkligen ska komma rätt.
  • jompa
    Buttelina skrev 2008-06-27 14:19:41 följande:
    ahh, vad bra! sådana tänkte vi köpa att a,ha i stugan
    Ja de är superroliga och låter inget då det är mjuka, suveränt
  • jompa
    Duntoffla skrev 2008-06-27 14:18:48 följande:
    Ja, vissa blir klara favoriter. Här är det Noels grå lurv. Den kommer aldrig säljas!!
    Men du har ju kanske nån som sen kommer ärva den, jag har ju inte det eller jo M men den färgen passar inte riktigt på henne, för stark på något vis.
  • jompa
    Tynne skrev 2008-06-27 14:28:06 följande:
    Har precis gjort en -liten- beställning från LLM. Är det snabb leverans därifrån? (har gjort bankgirobetalning)
    Ja jag tycker de är snabba.
  • jompa
    Duntoffla skrev 2008-06-27 14:31:03 följande:
    Tycker du? Hon klarar väl starka färger? Hon har ju så intensiva blå ögon.
    Ja kanske men just orange vet jag inte. Sonen passar bättre i det.

Nä nu har jag bestämt mig, den Molo fleecen får flytta!
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2008-06-27 14:33:42 följande:
    Men duuu... Vilken storlek är det? För den hade nog fått ett himla bra hem här Är det den oranga med svarta fickor?
    Ja det är den och med fina röda stjärnor i luvan.
    Det är stl 92.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10