• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Hej tjejer
    Tillbaka efter storhandling med kidsen, ja det var sista gången, puhhh. Sen skulle ju all mat upp oxå för tre trappor utan hiss. Mamman är slut nu.

Måste maila till LLM och fråga om jag kan skicka tillbaka byxorna jag köpte till M, de är jättestora på henne. Så synd för de är superfina och såååå sköna.

• jompa

Nähä måste nog fixa lite lunch till ungarna. Syns snart igen

• jompa

Så där lunch och storstädning avklarad

Butte: Fin barn och kläder i BT. Vad är det för rosa byxor Isabel har på dig?

Preggi: Du har oxå avklarat Ica Maxi läste jag , jag var där tidigt lite lugnare då.
    Hur har det gått med jobb för dig?

• jompa
    loveliva skrev 2008-06-27 13:07:01 följande:
    Ohhhhhh så fin!!! Den kanske Love kan växa i någon gång Nu blev jag lite gladare
    Ta den på köp nu
  • jompa
    Preggi skrev 2008-06-27 13:12:48 följande:
    Ica Maxi är avklarat ja. Och barnens hus.. Det har gått jättebra med jobb. Var orolig senaste veckan att jag varit för kräsen men det gav resultat och jag fick det jobbet jag ville ha och mer betalt än jag bad om.. Så det känns bara bra! När är det du ska börja på ditt nya jobb?
    Skönt att det gick bra för dig.
    Jag börjar 25:e augusti.
  • jompa
    Buttelina skrev 2008-06-27 13:41:38 följande:
    ja, hoppas det! åhh vad fin den var
    Hösten är oxå väldigt fina
    Synd att jag inte är överförtjust i dem bara, men färgerna är superfina.
  • jompa
    Buttelina skrev 2008-06-27 13:46:12 följande:
    va?? gillar du inte lurvfleecarna?
    jo nja vet inte riktigt
    Tycker de är lite tunna men de är superfina så det bli npg nån sån här i höst ska du se.
  • jompa
    Buttelina skrev 2008-06-27 13:52:46 följande:
    ja, jag menar väl det! inte kan man tycka illa om lurvfleecen
    Alltså har ju en vantfleece, den oranga men tycker den är så kort framtill, är även lurvarna det? Denna blir nästa för kort och tröjorna sticker fram vilket inte jag gillar.
    Men har inte bestämt mig för om den ska få lämna oss eller inte, den är ju sååååå fin.
  • jompa
    Duntoffla skrev 2008-06-27 14:00:57 följande:
    Lila och turkos lät fint. Älskar lurvarna! Är det bara jag som tycker att de är ganska så värmande? Noel hade bara en sån i "vintras" och svettades i den tom.
    Men de kanske är varma om man har det vindtätt omkring sig. Men de står ju inte emot vinden annars. Men fina är de så ja det kommer nog en hem hit.
  • jompa
    Duntoffla skrev 2008-06-27 14:00:57 följande:
    Lila och turkos lät fint. Älskar lurvarna! Är det bara jag som tycker att de är ganska så värmande? Noel hade bara en sån i "vintras" och svettades i den tom.
    Men Tofflan att du inte kom hit idag och hämtade dina kläder, du kunde ju ätit lunch med oss och sen följt med ut på gården och lekt. Kom på det nu Fundersam
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10