• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Så där har beställt lite Nanoou nu till tjejen som hon kan ha som pyjamas.

Ingen post idag från LLM Ja ja får hoppas på imorgon då.

• jompa
    Buttelina skrev 2008-06-25 12:51:59 följande:
    vad belv det för nån nanoou?
    3st sommarsuites en gul, turkos och en rosa, sen slank det men en plastisock suite oxå den med röda saker på
    Allt ska M ha som pyjamas, jag är nog galen
  • jompa
    Buttelina skrev 2008-06-25 12:59:42 följande:
    men åh vad fina! jag kommer också köpa en gul nanoou suit som lillebror ska ha som pyjamas han sover nästan alltid i katvig eller molo suits dyra jamaser men snyggast i stan
    Ja alla andra pyjamaser får jag nästan rysningar av, massa mönster av nalle puh eller nåt sånt. Gillar inte.
    Sonen sover i linnen från Molo, Hollys bla och sen vanliga enkla boxerkallingar.
  • jompa
    Infinite Joy skrev 2008-06-25 13:15:34 följande:
    Ok..... jag gillar på ngt sätt kvalle. Ärdet samma material som på hängselbyxor med ugglor i? Fick sådana i present....
    Ditt paket är nu på väg
  • jompa

Är det bara Hippo som har Katvigs svarta velourbyxor? Gärna rea om nån har.

• jompa
    Buttelina skrev 2008-06-25 13:22:44 följande:
    rumba
    Hmmm undrar om man våga chansa på ett par såna till sonen. Hur sitter de på Isabel? Är de väldigt lösa i midjan?
  • jompa
    Helle skrev 2008-06-25 13:25:11 följande:
    Skulle köpa den långärmade biltröjan från Småfolk (ljusblå) från Matador då jag har en rabattkupong där, men nu när jag får tid att sitta ner så är den slut Vill ha 98/104). Nån som vet om den finns på erbjudande nån annanstans.Är hos mina föräldrar och har sovit själv med barnen i flera nätter. Den som säger att det inte är skillnad på att ha ett eller två barn ljuger . Jag är helt slut. Lite OT...
    Ja du de ljuger stenhårt
  • jompa
    Plummy skrev 2008-06-25 13:32:10 följande:
    Kan ni tipsa mig om vilka (svenska) webbshopar som har rea nu? =)  Har inte tid att läsa tillbaka så långt i tråden..

Oj några jag vet är
    Ajabaja
    Funkybaby
    Elva Små Troll
    Hippo
    Spojl
    Smallkids
    Sweetfunky

Poppilopp

• jompa
    Buttelina skrev 2008-06-25 13:34:51 följande:
    nä inte så lösa... men visst kasar de lite på henne... strama åt resåren i mif´djan lite?
    Hmmm kanske dumt då att chansa, skulle ju vara om man hittade dem väldigt billigt
    jacao skrev 2008-06-25 13:35:29 följande:
    Och de som säger att det inte är nån skillnad på att ha två eller tre ljuger ännu mer

Tur att jag inte ska ha fler.
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2008-06-25 13:42:15 följande:
    Ni skrämmer ju livet ur mig som bara har en! Nu har jag ringt till Buttes lindex och laggt undan 3 par velourbyxor. Tur jag ska dit imorgon Vad hade man gjort utan Butte
    Ähhh det är bara de första tio åren som är jobbiga

Nä men sen beror det ju på hur tätta man har mellan dem och hur de är som personer, min första var ju supersnäll och go första året medan tjejen inte varit en dans på rosor direkt.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10