lollypop skrev 2008-07-21 20:11:06 följande:
Duntoffla:Så ja! Nu finns det lite bilder i mitt galleri under *VI RENOVERAR*.Du får gärna kika in Snart kan jag lägga in bilder på nya toaletten också... *SÅÅÅ GLAD* Den blev klar idag!!! Ska bara härda silikonet lite, sen inreda med alla prylar!Ni andra är förståss också välkomna
Skitsnyggt! Visst är det kul med nytt fräscht?!
Nu ska jag bara dutta i lite färg på några ställen sen är trapphuset äntligen klart. Ska sy en vepa också.
Jen80 skrev 2008-07-21 20:15:22 följande:
Duntoffla: Ja, nu kunde jag inte hålla mig längre med nya Molo till Ava. Var inne på eleraff och shoppade lite idag .Bodyn är sååå fin!! Har ingen aning om vad jag ska ha till de randiga (rosa) byxorna, men jag ska nog hitta nåt . Har upptäckt att den gröna tunikan som jag köpt på Pop (finns bild i mitt galleri) passar jättefint med de blommiga byxorna (som bodyn jag köpte), så nu måste jag köpa de byxorna också. Och den tunikan fnns i nån rödaktig ton som jag också tror passar jättefint till de blommiga byxorna. Tror att den tunikan är i ungefär samma färg som i nån av de ränderna på de röd/oranga randiga byxorna, så det får kanske bli en sån tunika också. Usch, ångest ångest över allt som måste shoppas!!Blev även lite från Lindex idag och ett par Pop överdragsbyxor till Ava som hon ska ha nästa vår. Fanns tyvärr inte stl 80, men 74 borde hon väl kunna ha ett tag eller? Kanske var ett dumt köp...
Haha...så mycket man vill ha men så lite pengar

loveliva skrev 2008-07-21 20:11:57 följande:
Här är det visst Molohysteri igen! Jag älskar Molohysteri *rusar in på poppilopp & est* God kväll förrästen!
Go kväll! Välkommen in i hysterin!