• lollypop

För alla oss som gillar Lindex. Del 4

Fjärde tråden!
    Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  

http://www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-02 10:12
    LÄNK TILL BILDTRÅDEN...

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-14 10:56
    LÄNK TILL "RABATTKODSTRÅDEN"

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m35025409.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 4
  • Wilmis07

shop.hm.com/se/&dept=BARN_FLI_OVR_YTT

Är det denna ni menar?

Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • Wilmis07

Oj det blev fel,den jag menar finns på sidan 6.

Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • CharmingGirl

Snorky:
    Jaha ok, två delar alltså. Bara så jag vet lite vad jag ska hålla koll efter!

Ska genast in på deras hemsida och kolla hur H&Ms skaljacka ser ut!

• CharmingGirl

Hur är H&Ms vinterkläder överlag?
    Såg i ngt test att 3 av deras overaller fått underkänt, därför blir man ju lite fundersam hur jackorna funkar..?

Labradår älskare:
    Ja, dom var ju jäkligt snygga om det nu är dom? Min lillfis skulle passa perfekt i den gröna!

• CharmingGirl

Ha snyggt jag stavade ditt namn btw, Labrador älskare skulle det ju vara!

• Snorky

ja, det är hm´s skaljacka på sidan 6... superfin tycker jag. Lite tråkigt med så några färger bara.

Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Wilmis07
    CharmingGirl skrev 2008-08-14 19:40:14 följande:
    Hur är H&Ms vinterkläder överlag?Såg i ngt test att 3 av deras overaller fått underkänt, därför blir man ju lite fundersam hur jackorna funkar..?Labradår älskare:Ja, dom var ju jäkligt snygga om det nu är dom? Min lillfis skulle passa perfekt i den gröna!
    Kanske blir för stor till min tjej...?Får ju bli rosa isåfall för vår del, har precis köpt en ws fleece från po.p till henne,en röd.Så helst skulle jag nog vilja ha en röd skaljacka därifrån.Men 695kr känns lite saftigt faktiskt. Är ju rätt mycke annat dom behöver till vintern. Där kom lilla snåljorpen fram kändes det som
  • Wilmis07
    Snorky skrev 2008-08-14 19:43:15 följande:
    ja, det är hm´s skaljacka på sidan 6... superfin tycker jag. Lite tråkigt med så några färger bara
    Ja det tycker jag oxå,kunde ju iaf haft ett par till att välja på.
    :
  • Snorky
    Wilmis07 skrev 2008-08-14 19:45:03 följande:
    Kanske blir för stor till min tjej...?Får ju bli rosa isåfall för vår del, har precis köpt en ws fleece från po.p till henne,en röd.Så helst skulle jag nog vilja ha en röd skaljacka därifrån.Men 695kr känns lite saftigt faktiskt. Är ju rätt mycke annat dom behöver till vintern. Där kom lilla snåljorpen fram kändes det som
    ja, deras priser är inte humana längre. Aldrig att jag skulle köpa en skaljacka för 695:-, de höjer ju priserna varje år dessutom. Jag brukar vänta o fynda på reorna om jag köper pop.
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • kidA

jag köpte skaljacka nu på rean. vad gav jag då? 395 eller 495 kanske?

tänk på att de rosa skaljackorna alltid blir jättesmutsiga. syns direkt på dem.

**mamma till trollen Agnes -00, Noah -06 o Love -07**
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 4