• lollypop

För alla oss som gillar Lindex. Del 4

Fjärde tråden!
    Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  

http://www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-02 10:12
    LÄNK TILL BILDTRÅDEN...

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-14 10:56
    LÄNK TILL "RABATTKODSTRÅDEN"

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m35025409.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 4
  • Wilmis07
    kidA skrev 2008-08-14 19:51:11 följande:
    jag köpte skaljacka nu på rean. vad gav jag då? 395 eller 495 kanske?tänk på att de rosa skaljackorna alltid blir jättesmutsiga. syns direkt på dem.
    kollade efter det på rean men fanns bara gröna och marinblå kvar då om jag inte minns fel. Ja den rosa håller sig nog inte så ren så länge 
    Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • kidA
    Wilmis07 skrev 2008-08-14 19:57:27 följande:
    kollade efter det på rean men fanns bara gröna och marinblå kvar då om jag inte minns fel. Ja den rosa håller sig nog inte så ren så länge 
    vet flera som klagat på just rosa. den blir verkligen superskitig direkt. i ärmsluten o så. o då ser den inte rolig ut. finns det ingen röd i ngt annat märke än pop? eller köp beg på tradera eller blocket?
    **mamma till trollen Agnes -00, Noah -06 o Love -07**
  • mortillsju

Nu har jag varit på Lindex och spanat, känt och provat på de jackor jag frågade om idag. Så så här ligger det till:

www.lindex.com/Archive/ProductImages/S0000006027596_F_W40_080813134906.jpg

Detta är en "vårjacka" allså helt utan värmande lager. Inte gummi. Dvs en vindjacka som "andas". Superfin lite utställd modell. och det bästa av allt, nedtill på jackan bak en reflex i form av en stjärna!

www.lindex.com/Archive/ProductImages/S0000006026704_F_W40_080811144203.jpg

Detta är en gummijacka fodrad med tjock fleece. Fanns även i marint med blåa cirklar. Mysig modell! Välsydd. Jag hittade inga byxor ur Bamseserien att ha till. Däremot ska det ju komma en brun gummibyxa som troligen passar toppen till. Den rosa som fanns i min butik redan nu tycker jag har en lite för svag nyans *petig*. den passar även till regnkläderna (läs byxorna) ur Bamseserien. Det fanns även fleecefodrade gummivantar att ha till.

Det var dagens span det!

• mortillsju

Glömde....

....det fanns även kahkigröna skalbyxor inne nu för den som letar efter en ofodrad skalbyxa.

• mortillsju

Vilkl bara säga med anledning av skaljacke pratet att FIX (Lindex) hade en skaljacka i våras med lös fleece i (väst?? tröja??) Kanske kan man fynda den på Tradera om man har tur??

• CharmingGirl
    mortillsju skrev 2008-08-14 20:18:32 följande:
    Glömde........det fanns även kahkigröna skalbyxor inne nu för den som letar efter en ofodrad skalbyxa.
    Oh, vad kostade dom?
  • mortillsju
    CharmingGirl skrev 2008-08-14 20:36:42 följande:
    Oh, vad kostade dom?
    Kollade inte på priset. Tror de brukar kosta 149 kr. Men kan ha fel!
  • CharmingGirl

Vad är det meningen att man ska ha till H&Ms skaljacka? Vilka byxor tillhör, eller vilka skulle ni köpt till? Täckbyxa för 98kr?

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 4