• lollypop

För alla oss som gillar Lindex. Del 4

Fjärde tråden!
    Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  

http://www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-02 10:12
    LÄNK TILL BILDTRÅDEN...

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-14 10:56
    LÄNK TILL "RABATTKODSTRÅDEN"

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m35025409.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 4
  • TuSSen09

Pass PÅ, Pass PÅ
    först till kvarn

Jag har en 25% och en 30% även med internetkod om nån vill ha, bara inboxa så skriver jag ner internetkoden så är det bara och shoppa. Gäller barnkläder!

• Peak

örebroare - om ni ser denna kiss-body www.lindex.com/se/Products/Product.aspx&subid=761765&prodid=1906057&parentid=0&color=1906059&NewView=true här i stan - hojta till!!
    (eller lägg undan i 86 till Kristin )
    Sambon råkade ju se den på nätet och blev eld och lågor! Han tänkte köpa en t-shirt i Gbg för 249 kr (!) men den fanns bara i små storlekar kvar (som tur var)

Såg en morgonrock i frottéaktigt material tror jag i en tidning (mammas - kan ha varit Allas) vit och rosa lite kortare modell, 299 kr tror jag, nån som har sett? Hittade ingen på nätet och glömde kolla när jag var på Lindex igår!

• Wilmis07
    FenomenaA skrev 2008-08-15 14:53:15 följande:
    Säkert ingen nyhet för er i den här tråden, men den här gillar jag ju jättemycket (fem myror...)!www.lindex.com/se/Products/Product.aspx...
    Den var fin men skulle varit röda kantband istället... Man är aldrig nöjd
    Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • MaPaFrid

Hojta gärna till om NI ser att det kommit fleeceoveraller till Era lindexbutiker eller på webshoppen. Har just köpt en på tradera men är inte 100 nöjd tyvärr.

• aneka

jag vill också hör om de kommer in fleeceoverall i butikerna, bevakar webshopen

• jessiik

hur lång tid brukar det ta innan det kommer till butiken då man beställt via internet?

• Xgirl83

Angående skaljackor som jag ju frågade om så blev det att jag beställde en Didrikson från lillabebben.jetshop.se/default.aspx - en prickig i stl 80 på rea (80 kommer vara rätt stort, men det får gå). Hade bara hittat Didriksons skaljacka i de små storlekarna i grönt eller rosa, så jag blev glad att jag hittade denna.

• nasse01

I Nässjö idag hade vinteroverallerna kommit. De hade inte hängt fram dem än. Men jag frågade i kassan, och fick hjälp De hämtade från lagret. Köpte den blåa bamse overallen. Är inte 100% säker än om jag ska ha den men har ju 30 dagars öppetköp, sa hon snällt i kassan, så det är ju inga problem om jag ångrar mig. :)

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 4