• lollypop

För alla oss som gillar Lindex. Del 4

Fjärde tråden!
    Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  

http://www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-02 10:12
    LÄNK TILL BILDTRÅDEN...

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-14 10:56
    LÄNK TILL "RABATTKODSTRÅDEN"

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m35025409.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 4
  • lollypop

Inviger!!!

Välkomna!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
  • zasata

jag får inte 25% på hela köpet när jag visade klubbkortet.. vart var det?
    ni som har fått smsen? står det från något speciellt nummer? och vad står det ecakt på dom? man kan ju göra egna sms i så fall

• maggan75
    zasata skrev 2008-06-02 12:01:18 följande:
    jag får inte 25% på hela köpet när jag visade klubbkortet.. vart var det?ni som har fått smsen? står det från något speciellt nummer? och vad står det ecakt på dom? man kan ju göra egna sms i så fall
    Jag var tvungen att radera mitt  när jag använt det och som sagt det gällde ju bara tom igår.
  • Pixxi

Någon som har koll på vad "fem myror.... hatten kostade ny? Kommer inte ihåg.

• solstrålen80

den bruna me vita elefanter för mindre barn kosta 59,50 den till större barn kosta ungefär samma eller nån tia mer...

Pixxi skrev 2008-06-02 12:44:03 följande:
    Någon som har koll på vad "fem myror.... hatten kostade ny? Kommer inte ihåg.
  • Tvillingmamma2007

Tjohooo! Klampar in i nya tråden jag med! Ja apropå Lindex-sms problem så får ju även jag leveransanvisningar via sms så de har ju mitt nummer iaf även om jag inte får rabatt! Bläääää som sagt, tycker det är dåligt av dem.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 4