Inlägg från: Trojka |Visa alla inlägg
  • Trojka

Bugaboo tråden nr 14

thj: Supertack för väldigt snabb leverans! Nu är min bugga sommarfin m vitt parasoll.

• Trojka
    thj skrev 2008-06-04 19:35:59 följande:
    Oj,oj vad ni skriver flitigtKom just från jobbet,kika in en snabbis..ska lägga kottar nu och sen ska jag läsa ikapp
    Du lär få en del att läsa.
  • Trojka

Nåja, skriver väl här istället då.

mamma2003: Vart bor du? Oskyldig 
    -planerar en nattlig räd för att befria några BBklädslar-

• Trojka

Vad ingår när man köper en ny sittdelsbas? Är det bara självaste tyget eller får man med plattan och skummgummit med (det som ska sitta under sitsen)?

• Trojka
    Trojka skrev 2008-06-08 15:07:25 följande:
    Vad ingår när man köper en ny sittdelsbas? Är det bara självaste tyget eller får man med plattan och skummgummit med (det som ska sitta under sitsen)?
    Puffar på min fråga lite.
    Hade tänkt sälja min sittdelsbas (för att sen köpa ny i annan färg) men vill veta om träplattan och skumgummit följer med vid nyköp av bas?
  • Trojka
    ami skrev 2008-06-08 20:10:04 följande:
    Ja.
    Och du är helt säker? Vill inte stå som ett fån utan platta och skumgummi sen när gamla basen är såld liksom.
  • Trojka
    Kajsan skrev 2008-06-08 20:31:23 följande:
    Helt säker!
    Kanin! Då vet jag. Tackar.
  • Trojka
    Vallie skrev 2008-06-09 09:42:43 följande:
    ni som har parasoll, blir ni inte irriterade på det? eller är det bra?är det billigare att köpa på nätet än i butik? funderar på att knalla till gucce och se om de har det där...
    Jag ÄLSKAR mitt! Kan inte fatta varför jag inte köpt ett tidigare (tragglade med filtar o uvskydd förra sommarn)? Priset är nog ungefär samma överallt så knalla du till Gucce.
  • Trojka

Hoppsan, jag råkade visst precis beställa brun sittdelsbas och varukorg!  Kommer bli såå fint med den offvita toppen.
    Hoppas nu bara thj m vänner är snabba på att packa och leverera (inte för att jag tror annat heller ).

• Trojka
    SoFo89 skrev 2008-06-16 15:59:13 följande:
    Vet någon hur jag kan göra för att få rent ett riktigt skitigt parasoll i offwhite?
    Microfiberduk och svag såpalösningsblandning? Har inte testat själv då mitt hållt sig rent hittills, men har jobbat rätt mkt med fläckborttagning i mina dar (fast då inom bilbranschen ).
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14