Inlägg från: Trojka |Visa alla inlägg
  • Trojka

Bugaboo tråden nr 14

thj skrev 2008-06-16 19:12:43 följande:
    Brun klädsel på väg till digOch tusen tack att du valt ossKramizz
    Kan knappt förstå hur ni kan va så snabba, men jag är väldigt tacksam för det!
  • Trojka

Borde inte ha köpt brun bas. Generad Nu har jag nämligen fått världens problem...INGEN av mina skötväskor passar till! Gråter
    Vad passar till brun / bas vit top?

• Trojka

Såg någon i bildtråden som hade en Petunia Pickle Bottom till sin bugga, riktigt snygg väska!
    Vart kan man beställa såna (gärna till ett så billigt pris som möjligt )?

• Trojka
    Trojka skrev 2008-06-21 11:08:55 följande:
    Såg någon i bildtråden som hade en Petunia Pickle Bottom till sin bugga, riktigt snygg väska! Vart kan man beställa såna (gärna till ett så billigt pris som möjligt)?
    Puffar lite för min fråga.
  • Trojka
    FridaLee skrev 2008-06-24 18:59:43 följande:
    ni som har ståbräda på era vagnar får det stora barnet plats bra innanför handtaget? är det svårt att gå med den på?
    Äldsta sonen som är 5 år åker ibland på brädan, han får plats rätt bra innanför handtaget (har det så långt utdraget som möjligt). Men skötväska är ju bara att glömma då!
  • Trojka
    Mamisita skrev 2008-06-24 19:39:43 följande:
    Såg att ni pratar ståbrädor... Försökte testa med dottern idag och det gick inte bra då hon för det första bara ville stå i 5 sek. För det andra så tycker jag att barnet verkar hamna så konstigt när man använder liggdelen. Jag som är kort får det nog kämpigt med höjden på styret om ståbräda blir aktuellt. Förstå inte riktgt hur det ska fungera praktiskt..Föresten ni som använder bräda stod era barn frivilligt på brädan i början eller fick ni "öva" för att få det att fungera?
    Förstår inte riktigt vad du menar med att barnet hamnar konstigt då liggdelen är på? Både våra killar (3½ år o 5 år) står bra fastän liggdelen är på.
    Sen det där med höjden på styret, en vanesak. Jag är också tre äpplen hög (155) och tyckte det var lite jobbigt i början, men nu kör jag alltid med högsta läget (även när ingen åker bräda). Asskönt ju!
  • Trojka
    Mamisita skrev 2008-06-24 20:08:56 följande:
    Trojka: hihi ja då är du ju i min längd Med brädan vi testade så tyckte jag att dottern hamnade så långt fram mot vagnen att hon knappt fick plats. Brädan var kanske felmonterad då? Fast och andra sidan så stod hon ju bara still i sådär 5 sek så det var svårt att verkligen testa Få se om jag kan vänja mig, bytte gecko mot cam pga höjden på styret då jag tyckte det var för högt.
    Är det BBs egna ni har?
    Jag kan knappt köra våra andra vagnar längre (Zapp och Sitty) då det blir så lååågt att styra!
  • Trojka
    Mamisita skrev 2008-06-24 20:25:48 följande:
    Trojka: Nej det var inte bbs egna vi provade utan någon annan. Kommer inte ihåg vad den hette...den var iaf färggrann och "plastig". De i butiken sa att den fungerade på bb, det fanns två och en av dem hette något typ "kid board" men vet inte om det var den vi testade? Var det svårt att introducera ståbrädan för er? Som det är idag så vill inte dottern stå frivilligt men det kanske ändras på några månader då det blir aktuellt?
    Aha! Kanske därför dottern hamnade "konstigt", vi har nämligen BBs egna. Hos oss har det aldrig varit några problem att få grabbarna att stå, men så kan dom va rätt lata med så.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14