Inlägg från: Trojka |Visa alla inlägg
  • Trojka

Bugaboo tråden nr 14

Vad är rimligt att ta betalt för en grå sittdelsbas och varukorg i begagnat skick?

-INGEN ANNONS-

• Trojka
    mamma på vift skrev 2008-06-26 22:08:22 följande:
    jag la ut min på tradera och fick 600 för sittdelsbasen och 225 för varukorgen....tycker att det var helt ok!
    Okej, tack för svar.
  • Trojka

Finns grön fleece (top) att få tag på någonstans? Jag ångrar SÅ att jag sålde mitt! Skrikandes

• Trojka
    slma skrev 2008-06-28 11:02:05 följande:
    I mitt galleri finns min, numera lätt överpimpade, vagn i giraff look. Nagon som vill hjälpa mig lägga in den i bild-traden?
    Wow! Va häftig!
  • Trojka

Vad kan det tänkas kosta att skicka en sittdelsbas med posten?

• Trojka

Här fick man lite olika bud ang frakten. Ingen som faktiskt skickat ett och råkar veta exakt?
    Något vad tänker jag då _inte_ va med på, springa nakna får ni pyssla med själva!

• Trojka
    mamma2003 skrev 2008-06-30 08:13:34 följande:
    Nu sitter båda mina Cameleonklädslar på vagnarna men jag skall gå och väga en Frogsittbas *vänta lite*Allt för att platta till den där mallan brallan
    Ha ha ha!
  • Trojka
    mamma2003 skrev 2008-06-30 08:29:54 följande:
    OK, min Frogklädsel vägde 930 gram. Jag förutsätter att Cameleonbasen som är större väger mer och jag skulle ändå inte våga skicka den med mindre än 70 gram emballage så portokostnaden blir 77:-. Jag utnämner härmed mig själv till vinnare i vadslagningen .*ser fram emot prisutdelning, sittplats är bokad*
    Tusen tack! Och Grattis!
  • Trojka

Jag meeed vill ju sy en fin dyna, har symaskin men ingen mall att gå efter. Vart kan man hitta sånt?

• Trojka
    SStina skrev 2008-06-30 22:10:32 följande:
    Kan di inte försöka måtta dej fram på ett mönsterpapper...måtta efter de olika bredderna och sitthöjderna i vangen och sedan var fempunktbältet ska fram....kika lite i bilgalleriet så kommer du på hur den behöver måttas och se ut....det är inte så svårt.
    Jo så skulle man ju kunna göra, men är man född lat så är man. Hade ju vart enklast att köpa en färdig mall!
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14