-
Ett säkerhetshandtag. Sno den om handleden vid ex nerförsbackar.Irish skrev 2008-06-30 22:16:03 följande:Har en fråga, vad är banden som sitter mitt på styret med varningstexten till för? Såg i bildtråden att ni alla hade den kvar. Fyller den någon funktion?Har lagt in bild i mitt galleri skulle någon vilja vara snäll och lägga dem i bildtråden, har ej plus.
-
Ha ha ha! Ja jag får väl lov att göra det.SStina skrev 2008-06-30 22:16:46 följande:Ja det är klart att det hade varit enklare med ett färdigt mönster....du får skaka av dej latheten...och visa din kreativa sida
-
När vi en gång är inne på ämnet skötväskor.
Jag kan tamejfan inte hitta någon vettig att hänga på vagnen!!!
Hur passar Skip hops bruna ihop med BBs bruna bas? Vill egentligen ha nåt roligare men allt kostar multum eller är icke-existerande.
Och vad tror ni man kan begära för en splittny OiOi Hobo i grön tweed (m lappar o rubb o stubb kvar)?
Nypriset var 995:-. -INGEN ANNONS- -
Kanon, då får det bli en sån.Kajsan skrev 2008-07-01 23:04:41 följande:Jo då, de paasar bra i färg!
Måste bara kränga iväg OiOi:en först.
-
Min förra gick sönder (black/white floral) och jag fick välja en annan fr deras shop, ville egentligen ha rosa men den var slut så jag tog en grön. Men den gröna passar inte alls till mina filtar och lillemans kläder. (Och nä, kom inte och säg att jag är skadad nu!Noas mamma skrev 2008-07-01 23:14:12 följande:Kan du inte lämna tillbaka OiOi'n om den har lappar och allt??? Det brukar ju inte vara ett problem.
)
Så jag tänkte jag säljer den och köper en helt annan. -
Håller på o rensar bland skötväskorna och tänkte rådfråga er lite till.
Denna Skip*Hop (Spark tror jag den heter), är det en ny eller gammal modell?

Köpte den ny av en tjej på Tradera, men kan varken hitta den på deras hemsida eller i någon shop.
Kan det ha varit typ en utgående modell? -
Jamen det är ju precis en sån. Då kanske det är en modell som inte finns i Sverige då?Fru Indosaurie skrev 2008-07-02 10:25:57 följande:det här kanske inte är något svar på frågan men..www.target.com/gp/detail.html/601-0746377-335...|Spark_by_Skip_Hop_Diaper_Bag_Black_Charcoal&ref=t gt_adv_XSC10001 -
Nu är en chokladfärgad Skip hop duo deluxe på väg hem till Buggan.
-
Vitt har jag till min (har samma kombo), riktigt snyggt!Dis skrev 2008-07-20 14:43:50 följande:Vad skulle ni ha för parasoll till en brun/offwhite bugga? Brunt vitt eller annan färg?
-
Ha ha ha! Jag velade också i evigheter innan jag kunde bestämma mig!Dis skrev 2008-07-20 18:46:38 följande:Det låter ju också fint..vilka lyxproblem ;)Har du bild?
Har tyvärr ingen bild just nu, men kan fixa lite senare ikväll. 
-
Beställde mitt från Kidzshop, dom är kanon att ha å göra med! -rekomenderar-Noas mamma skrev 2008-07-20 19:07:25 följande::O Jag vill oxå ha ett vitt vart köpte du de?? Jag frågade på Bonti och sprall förra månaden men dom sa att dom aldrig haft och att det inte skulle komma heller. Båda buikerna plocka fram en folder och visade alla parasoll färgerna och off white va inte med :( Trodde jag skulle gråta floder då! Så det finns JIPPI :D
-
Brun bas o offwhite top är riktigt snyggt (har självNoas mamma skrev 2008-07-20 19:21:48 följande:Mailade dom och frågade om parasoll och flera andra saker men fick aldrig nåt svar, så då va de lättare att åka in till stan och köpa sakerna jag ville ha. Tjejer jag blir så less på mig själv. Är så sugen på en offwhite top och en ny bas För visst e brun bas och offwhite så snyggt. Funderar igen på om man skulle sälja vagnen *Ingen annons* och köpa en ny istället Nån som har lust att slå nåt hårt i huvudet på mig?? nån som vet Vilka butiker i stockholm har bugaboo hemma?`eller har dom flesta det som beställnings vara??
)! Men blir det inte lite bökigt att börja sälja vagnen bara för det?
Kan du inte köpa delarna lite pö om pö så det inte känns så dyrt istället? En tanke bara...
Konstigt att du inte fick nå svar fr Kidzshop, dom som alltid är så snabba med allt.
-
Nu har jag några bilder på min vagn m vita paraflaxet på, den som orkar o vill kanske kan lägga in dom i bildtråden (har inge plus just nu). -flörtar-
Bilderna är inte dom bästa men ni får stå ut.
-
Är det inte lite lustigt att dom dessutom har två helt olika vagnar på bilderna.Natural skrev 2008-07-21 14:51:17 följande:Nu är den falska bugga kopian på Blocket igen www.blocket.se/vi/16879957.htm annons
-
Jag svarade faktiskt på annonsenSooJuicy skrev 2008-07-21 16:09:44 följande:Ja, haha och har även haft lite andra versioner i tidigare annonser, jag har sparat bilderna
, skrev att jag gärna ville ha bilder på alla färgerna. Blir spännande att se vilken vagn jag får bilder på.
(Ja, jag har alldeles för lite att göra på min fritid
)
-
Öh...okej. Väldigt seriöst företag!Noas mamma skrev 2008-07-21 18:39:31 följande:Hahaha samma som jag då, jag gilla denna annons www.blocket.se/vi/17148562.htm Framförallt som det står i texten Ej på bild! Blev ju bara så nyfiken att jag mailade och frågade "Om det inte är vagnen på bilden i annonsen, ni säljer vilken vagn är det då som är tillsalu? kan man få en bild?" Fick svar tillbaka Nej det är inte den vagnen utan en annan sittvagn som vi inte har bilder på, men den är lik bugaboo....
-
Ja den är enkel att ta av/på, men man måste tippa vagnen för att göra det (går alltså inte att göra med barn i vilket jag kan irritera mig på ibland).MGn skrev 2008-07-21 22:53:55 följande:Är ståbrådan lätt att ta av o på? buggans egen ståbräda? -
Totalt ot, men vad kan det tänkas kosta att skicka en Quinny Zapp?
Ni här inne brukar ju ha koll på det mesta!
-
Har tänkt sälja min liggdel på Tradera. Men undrar hur jag ska sälja den (för att få mest betalt
)? Ska jag sälja själva bastyget för sig o madrass, skenor och träskivan (finns säkert nåt sexigare namn för den) för sig? Eller allt som ett paket?
Ingen annons! -
thj skrev 2008-08-26 19:16:02 följande:madrassen är värd massa pengar .KramTack för svaren, gör nog precis så.SooJuicy skrev 2008-08-26 19:12:24 följande:Sälj bastyget för sig och madrass, skenor o bottenplatta ihop, skulle nog jag gjort.