• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • loveliva
    Emmsan skrev 2008-08-04 23:07:31 följande:
    jamen det kan jag väl inte säga till dej juuuuuuu skulle inte du gå o lägga dej da love you......
    näääääääääää han somnade nu
    vad ska du köpa dååååå? Buggadelar?
    Nygift & nyförälskad!
  • thj
    Emmsan skrev 2008-08-04 23:02:10 följande:
    hade varit roligare om du inte hade så förbaskat mycket att göra på kidz idag MÅSTE Ni ha rea?? jag vill handla juuuuu ;) kramizzzzzzz
    Ska kolla imorgon vad som finns

Kramizz
    Noas mamma skrev 2008-08-04 23:03:00 följande:
    Välkommen tillbaka Thj Du har varit saknad av många!
    Oh söta
    Jippi!! Nu drar vi till ÖLAND!
  • Noiis

OT jag vet men jag lämnade in min OiOi till sprall den 24 då den gick sönder. Rinde dom förra veckan och fråga när jag skulle få en ny jo men de e beställt så den kommer snart men har inte hört ett ljud. Börjar bli less har ju tagit sin tid.... Kan man ringa och kräva annan vara eller pengarna tillbaka?? vad tycker ni?

• Emmsan
    loveliva skrev 2008-08-04 23:11:29 följande:
    näääääääääää han somnade nu vad ska du köpa dååååå? Buggadelar?

nja nää ok säg inget då..... men du vet alla nova star jeansen som de säger e slut på kidz... det är JAG... JAG som har köpt allihopa till 50% så nu har jag 3452 par NS jeans mohanahahahahahah

nää THJ jag va tvungen att skoja lite när alla gnäller idag om dessa förbaskade jeans kraaaaaaaaaaaaaam

• Noiis
    Emmsan skrev 2008-08-04 23:14:09 följande:
    nja nää ok säg inget då..... men du vet alla nova star jeansen som de säger e slut på kidz... det är JAG... JAG som har köpt allihopa till 50% så nu har jag 3452 par NS jeans mohanahahahahahah nää THJ jag va tvungen att skoja lite när alla gnäller idag om dessa förbaskade jeans kraaaaaaaaaaaaaam
    alla Gnäller??? *kliar mig i huvuder och funderar* Nääää har jag väl visst inte gjort
  • loveliva
    nja nää ok säg inget då..... men du vet alla nova star jeansen som de säger e slut på kidz... det är JAG... JAG som har köpt allihopa till 50% så nu har jag 3452 par NS jeans mohanahahahahahah nää THJ jag va tvungen att skoja lite när alla gnäller idag om dessa förbaskade jeans kraaaaaaaaaaaaaam
    amen! jag ville ju också ha några!!!!!!!!
    Nygift & nyförälskad!
  • thj
    *fniss*
    Skickar alla baggysar till dig ,så säger jag att en V.I.P kund  köpt upp hela lagret
    Kramizz
    Jippi!! Nu drar vi till ÖLAND!
  • Lokatt

haha, antar att det bara är jag som inte fattar grejen med nova star byxorna, äger inga och är inte ledsen för det sorry för ot

• Lille Mammsen
    Emmsan skrev 2008-08-04 23:07:31 följande:
    jamen det kan jag väl inte säga till dej juuuuuuu skulle inte du gå o lägga dej da love you......
    Nu får du ta o kamma dig på vaden Du ska sy o va tyst men snutta inte på vinet när du syr bara....eller? Du kanske syr snabbare o bättre då? Om de e så bälja i dig då gumman Nääääää...nu e jag stygg! Du e go ;-D
  • Noiis
    Noas mamma skrev 2008-08-04 23:12:40 följande:
    OT jag vet men jag lämnade in min OiOi till sprall den 24 då den gick sönder. Rinde dom förra veckan och fråga när jag skulle få en ny jo men de e beställt så den kommer snart men har inte hört ett ljud. Börjar bli less har ju tagit sin tid.... Kan man ringa och kräva annan vara eller pengarna tillbaka?? vad tycker ni?
    nån som vill säga vad ni skulle ha gjort Själv så hatar jag att de går så trögt hade velat ha en ny direkt i handen
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14