• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • mamma på vift

Glöm den länken!!! gör en ny då det blev knas!

*Mamma till 1 prins och 1 groda*
  • FinalFantasy

*mailar och spelar dum*

Lille Mammsen skrev 2008-08-04 20:28:30 följande:
    Denna annons svarade jag på innan sommaren och fick svar för någon vecka sedan att Buggan va såld MEN att dom har några liknande vagnar,nya i kartobg för bra pris Nu har dom en till Bugga till salu dom kanske säljer förra igen Snacka om att RAGGA kunder/köpare....små fult tycker jag!! För den som ej förstår så finns det INGEN bugga............ www.blocket.se/vi/17393330.htm
    Alla har rätt att ha sin egen åsikt och ingen bör påtvingas en annans åsikter
  • sara1981

Hmm, visst var det nån som hade fixat en egen anordning för att hänga skötväskan på vagnen? Typ med karbinhakar?Fundersam
    Hur var resten av konstruktionen?Glad

• Ms Kanga
    sara1981 skrev 2008-08-04 20:49:00 följande:
    Hmm, visst var det nån som hade fixat en egen anordning för att hänga skötväskan på vagnen? Typ med karbinhakar?Hur var resten av konstruktionen?
    måste vara lättare att köpa be connected från www.mylittlestar.se... varför uppfinna samma sak igen
  • Kajsan
    thj skrev 2008-08-04 20:27:30 följande:
    Jag tror:-mörkgrå-svart-Sand-brun-brun-offwhite..Dessa delar första plats.-mörkgrå-offwhite-brun-brun-sand-sand..Andra plats..sen delar dessa baser tredje plats med topparna-rosa-blå-sand-offwhite Sen kommer en uppstickare -brun-denimKramizz
    Så du menar att min favvokombo ligger på sista plats ?
  • Lourdes

Hemma efter resa med Been och den har varit super!

Resväskan var kanon på flyget och parasolet har varit till användning fast jag inte trodde jag skulle använda det, förra sommaren med camen tyckte jag bara det var i vägen. Men nu var det kanon när sonen inte ville ha suffletten uppe men slippa sol.

Säger det igen älskar min Bee

• mamma på vift
    Lourdes skrev 2008-08-04 20:49:47 följande:
    mamma på vift skrev 2008-08-04 20:45:24 följande: Jag hade tänkt fixa en ny men men...
    Aj då....hade jag ingen aning om Generad Men vill du göra bildtråden kan vi ta bort den jag gjort!
    *Mamma till 1 prins och 1 groda*
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14