• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Kajsan

Startade en ny tråd då förra TS inte var fullständig.
    Välkomna!

• Kajsan

Idag kommer min Bugaboo filt, nån som har sett en sån?
    Den blev lite dyr eftersom jag åkte på frakt Men jag är så nyfiken på den att det _nästan_ var värt det

• thj
    Kajsan skrev 2008-06-04 08:40:58 följande:
    Idag kommer min Bugaboo filt, nån som har sett en sån?Den blev lite dyr eftersom jag åkte på frakt Men jag är så nyfiken på den att det _nästan_ var värt det
    Oh nää den har jag inte sett,men jag vill ha en
  • Unna

thj, tack!
    Men kollade på kidzshoppens hemsida där det står

"Se till att INGET barn placeras i en bilbarnstol innan stolen är stadigt fäst vid bugaboo chassit."

Förlorar man inte själva poängen då, att kunna sätta dit babyskyddet med ett sovande barn direkt på chassit?!

• Kajsan
    Unna skrev 2008-06-04 08:51:13 följande:
    thj, tack!Men kollade på kidzshoppens hemsida där det står"Se till att INGET barn placeras i en bilbarnstol innan stolen är stadigt fäst vid bugaboo chassit."Förlorar man inte själva poängen då, att kunna sätta dit babyskyddet med ett sovande barn direkt på chassit?!
    Jag kan tro att det är en sån säkerhetsgrej som de måste skriva, ungefär som att man inte får ha skötväska på vagnen
    Fast jag vet inte, bara gissar.
  • lilla sandra

Hittade oxå hit.
    Maken beställde en cam igår. Han höll på att trilla av stolen när han läste leveranstiden. 2-5 arbetsdagar.
    O hans syrra som beställde en annan vagn (inte bugga alls) i butik, fick vänta 20 VECKOR!!!

• Ms Kanga

Kajsan: Du måste fota. Kommer den vita sommarsufflan också, för du beställde väl en sån med från NM? Jag vill se

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14