• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • thj
    Lokatt skrev 2008-08-04 23:21:28 följande:
    haha, antar att det bara är jag som inte fattar grejen med nova star byxorna, äger inga och är inte ledsen för det sorry för ot
    Har du inga men då skickar jag ett lass till dig med
    Kramizzz
    Jippi!! Nu drar vi till ÖLAND!
  • Emmsan
    Lokatt skrev 2008-08-04 23:21:28 följande:
    haha, antar att det bara är jag som inte fattar grejen med nova star byxorna, äger inga och är inte ledsen för det sorry för ot
    nej usch förlåt det är bara jag som e trött ska köra en kort förklaring ;) kidz har rea idag 50% på alla kläder det blev KAOS som jag uppfattade det som  :)iallafall så var det ingen rea på NS jeans men ngn hann tydligen beställa till 50% o de som INTE hann är tjuriga på stackars THJ inte hennes fel att de tog slut juuuuu...

bästa affären jag vet iallafall
  • Lille Mammsen
    Emmsan skrev 2008-08-04 23:14:09 följande:
    nja nää ok säg inget då..... men du vet alla nova star jeansen som de säger e slut på kidz... det är JAG... JAG som har köpt allihopa till 50% så nu har jag 3452 par NS jeans mohanahahahahahah
    nää THJ jag va tvungen att skoja lite när alla gnäller idag om dessa förbaskade jeans kraaaaaaaaaaaaaam
    Nu e du lite stygg flicka....lite smisk på¨*PIIIP* behövedu nog ha......ge gubben ridpiskan nu va....Ojj,nu försa jag mig
  • Noiis
    thj skrev 2008-08-04 23:26:50 följande:
    Har du inga men då skickar jag ett lass till dig medKramizzz
    Har inte heller några och skuttar genast in på kidz och glor
  • Devins Rockmamma

prövar en sista gång med min fråga och hoppas att någon har tid och ork att svara

är det någon av er som har några erfarenheter och åsikter om att hänga skötväskan på ramen som på bilde ovan?
    BF 080822
  • Emmsan
    Lille Mammsen skrev 2008-08-04 23:28:11 följande:
    Nu e du lite stygg flicka....lite smisk på¨*PIIIP* behövedu nog ha......ge gubben ridpiskan nu va....Ojj,nu försa jag mig
    haha fick du heller inga mohhahahahahahaha nää skojar bara inte jag heller faktiskt :(
  • WilliamNellyJamie
    sara w skrev 2008-08-04 23:28:50 följande:
    prövar en sista gång med min fråga och hoppas att någon har tid och ork att svaraär det någon av er som har några erfarenheter och åsikter om att hänga skötväskan på ramen som på bilde ovan?
    har aldrig sett de´t sätten men smart och funkar det för dig så varför inte
    William -98 Nelly -04 Jamie -07
  • WilliamNellyJamie

thj

du som har koll, vem är det som har silver camen här?

och varför kommer den inte till europa?

William -98 Nelly -04 Jamie -07
  • Noiis
    sara w skrev 2008-08-04 23:28:50 följande:
    prövar en sista gång med min fråga och hoppas att någon har tid och ork att svaraär det någon av er som har några erfarenheter och åsikter om att hänga skötväskan på ramen som på bilde ovan?
    Prova och se vad du själv tycker Har inte sett de eller haft de själv, kan ju bero på att jag inte har en skip hop Men om du tycker att de funkar så why not
  • Noiis
    WilliamNellyJamie skrev 2008-08-04 23:35:05 följande:
    thjdu som har koll, vem är det som har silver camen här?och varför kommer den inte till europa?
    Silver cam?????
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14