Inlägg från: fanny20 |Visa alla inlägg
  • fanny20

    Kim och hans vänner 4

    Då var det dags att förnya tråden igen.

    Nu är nog alla igång och jobbar igen om man inte fött barn eller går i väntans tider

    Hoppas vi ändå fortsätter hålla kontakten, stöttar och ger råd om nån behöver.

    Inte långt kvar till alla 2-årskalas börjar!

  • Svar på tråden Kim och hans vänner 4
  • fanny20

    Var är alla reor? kan man fynda är jag intresserad. Såg att coop skulle börja rea nu också.
    Undrar vad Kim kommer ha för storlek på fötter till nästa år

  • fanny20

    skjortor nja om ja hittar nån billig så ja visst
    Ellos har jag redan reashoppat på var ute på hm men tyckte inte om deras sida, svårt hitta nått tyckte jag.

  • fanny20

    Vilket härligt väder vi har men nu får det ta och komma lite regn!!
    Inge roligt vara ute nu när gräsmattorna har torkat så mycke, sticks att gå där. Där vi har mycke skugga är dock gräset riktigt fint men det är snustort i backen så en rejäl åskskur skulle göra susen nu.

    Tänk att man aldrig är nöjd

  • fanny20

    hade varit trevligt men har bara en halvtimmes lunch så det hade varit svårt hinna, men det blir väl fler gånger får jag hoppas.


    maddeh skrev 2008-06-08 21:54:48 följande:
    Fanny... Kan du inte titta förbi på lunchen i morgon?
  • fanny20

    här har det hänt endel, har inte hunnit vara inne på ett par dagar. Har lite nattningsproblem med lillemannen, tyvärr.
    han vill inte riktigt somna han är trött men precis när han håller på att somna så blir han jätte lessen.
    Han är också väldigt mammig igen ännu värre än förra gången, det är inte roligt åka till jobbet när han blir lessen. En sak om han blir det när man lämnar på dagis men han är ju hemma med pappa så jag tycker inte han borde bli så lessen men men..

    Jenka.. tråkigt med bilen, det är en sak som ska funka utan att det kostar mer än bensin allt annat är nödvändigt ont ibland. Går ingenting på försäkringen?

    vi serva v70 för 8000:- i höstas bara servis otroligt vad det kostar. men vi lämnade in den på volvo så då får man väl vackert betala.

    snorky.. fick sms från kappahl idag också, ska försöka komma ut lite men är jag inte hemma 45 min efter jag slutar ringer han och efterlyser mig! Ska ändå försöka komma ut och fynda lite.

    maddeh.. hoppas det löser sig med sjukgymasten, är väl inte så lång tid kvar nu eller? Ska hälsa från Annmari också

    Det där med bilar har jag också börjat tro det ligger i generna Kim är tokig här hemma, han hör ju bilarna som åker på vägen och talar om vad det är som kommer om det är en bil, traktor eller lastbil. När det åker förbi en bil kan han ibland säga fafa också för han kommer ju i bil

    Men gosan fotboll kommer du nog få åka på med dina flickor spelade själv från jag var 7år tills jag var 25 men har aldrig riktigt tyckt om att titta på fotboll, live ok men tv är tråkigt! Landskamper brukar jag dock försöka titta på.

    Kim har börjat prata/härmas riktigt mycke nu och det är skoj man märker så mycke mer nu när man inte umgås med honom heöa dagarna. Han nickar och ruskar på huvet också när man frågar nått men jag vet inte om han vet vad det betyder igentligen men det ser så roligt ut

    Tror jag fick med allt nu, dags krypa till kojs börjar jobba redan 6.30 imorgon.

  • fanny20

    Hej hej är inne en snabbis innan jobbet!

    Har inte haft så mycke tid över nu ett tag då jag har världens mammigaste son som bara ska bli buren på eller när han är uppe vill han ner och när han blir nersläpp vill han upp.
    Jag får inte prata i telefon och inte sitta vid datorn för då blir han arg. Envis är han; inte konstigt med tanke på vad han har att bros på.

    Tack för ni tänkte på mig med fika men på onsdag är det fullt upp ändå, vi ska till dagis en sväng och säga hej. Och har lite shopping att göra. Dock ingen rea för det var jag på i lördags hittade 5 tröjor till Kim på Kappahl.

    Men jag träffas gärna måndag då är jag ledig igen!

    Grattis till de pappor som fått jobb!

    Maddeh.. snällt av din bror, sniken syster. Skojja vad pengar vi sparat för alla saker vi fått. Synd bara om syrran som fått betala allt från början

    jenka.. trevlig resa om jag inte hinner säga innan ni far! Åker ni på måndag?

    Här hoppas vi på mer regn det är snustort i backen och årsskotten på våran granhäck har torkat hoppas den överlever.

    Nu har jag irrat färdigt för stunden, kikar in när jag kommer hem och sonen somnat annars får jag ta över som vanligt ;-(

  • fanny20

    Snorky synd att du inte kan på måndag :-/

    Så hur många har tid/lust/kan träffas nånstans på måndag?

  • fanny20

    Idag har vi varit och sagt hej på dagiset som vi ska börja på. Det verkar jätte bra och Kim träffade en kram kompis där
    När vi skulle åka hem kom det en rejäl regnskur och utanför grinden blev det är stor vattenpöl; gissa vem som ramla precis där om inte Kim helt dyngsur tur vi var på väg hem.

Svar på tråden Kim och hans vänner 4