Inlägg från: Nathalie009 |Visa alla inlägg
  • Nathalie009

Smink smink smink igen o igen!

Ni som har Dermalogicas Spec. cleansing gel, 250 ml, är det bara jag som stör mig som f-n på flaskans konstruktion??
    Själva öppningsgrejjen lossnar typ varje gång ja ska öppna den skitirriterande... eller e det bara min flaska de e fel på nästa gång vägrar jag köpa den då köper jag den i 500 ml där d är en pump till..

• Nathalie009

Hej tjejer har inte vart inne här på ett tag fullt upp med kidsen :P

Men behöver ett tips på en BRA Hårinpackning för blonderat hår!! Ngn som testat nån bra? Pris spelar ingen roll..

• Nathalie009

Förresten, har precis beställt den där YSL concealer-pennan o var osöker på vilken av de 3 färgerna jag skulle ta.. tog no 1, ngn som har den? Hoppas inte den är för ljus nu

• Nathalie009

Bodyshop säljer väl hudfärgad kajalpenna? Eller var det hudfärgad läpppenna kanske.. hmm.. osäker. Kolla där:)

• Nathalie009

Ngn här som har YSL concealern? "pennan"?

Det står att man ska rengöra den en gång i veckan med att dränka in en servett med rengöringssprit, men förstår inte vad dom menar med rengöringssprit, finns ju inte at köpa, bara typ alsolsprit :S

• Nathalie009
    Fluffguf skrev 2008-07-28 06:36:16 följande:
    De menar väl sån alkohol som används för desinfektion, det finns på apoteket.
    ah kanske, men vet du vad den heter då? Är det inte alsolsprit då? Hmm :S
  • Nathalie009

hm okej. Får kolla där..

Tror ni itne att man bara kan ta sprit typ vodka o torka av den med?

Svar på tråden Smink smink smink igen o igen!