Inlägg från: Nathalie009 |Visa alla inlägg
  • Nathalie009

Smink smink smink igen o igen!

Har Klorhexidinsprit hemma cokså, men den ör ju till för huden..

• Nathalie009

Tror du man kan använda den till det då? eller det kasnke itne splar ngn roll, bara d ör bakteriedödande :S

Tror ni man ska skölja av "penseln" med vatten efter att ha torkat av med den där gelen?

• Nathalie009
    Fluffguf skrev 2008-07-28 08:59:01 följande:
    Det funkar säkert! Du behöver inte skölja efteråt, gelen avdunstar nästan direkt.
    Okej! Tack för tipset. :)
  • Nathalie009

www.apoteket.se/rd&a=6420&tab=products&PerformSearch=true&search_category_recursive=true&sort_attribute_1=product_name&sort_direction_1=ascending&simpleSearch=yes&search_online=true&ProfileGroupName=default&Filter=true&search_attribute_keyword=name&search_query_keyword=isopropylalkohol&x=33&y=12

den? Men alltså, nekade, får inte vem som helst köpa den eller? :)
    Måste man fråga eftfer den, antar att den itne står i offentligt i butiken då eller?

• Nathalie009

äh har itne orkat gå ner på apoteket, tvättade penseln till ysl pennan me yes o vatten bara, det är ju inte äkta hår så spelar inte så stor roll

Men får se om jag köper den där alkoholgrejjen sen då, skönare att bara torka av, så slipper man vänta påatt det ska torka

• Nathalie009

Linny; Du har så fin blond färg i håret, är det naturligt eller bleker du? Isåfall hur bleker du det? Hemma lr salong?

Har nämligen blodnerat mig hos frisör under ett år nu men funderar på om jag ska våga färga utväxten själv nu :)

• Nathalie009
    Linny skrev 2008-08-04 17:00:08 följande:
    slingor hos frisör. De gör bara ljusa slingor. Har lite röda toner i min råttblonda naturligt
    jaha okej Du har vkerligen jättefint hår *lite avis* hehe
    Jo jag går också till frisör.. eller min kompis är frisör så går till henne.
    Har itne vågat färga själv än, kasnke lika bra å gå dit i fortsättningen också.
    Blekning är nog jävligt svårt å få till själv kanske..
Svar på tråden Smink smink smink igen o igen!