Smink smink smink igen o igen!
Har Klorhexidinsprit hemma cokså, men den ör ju till för huden..
Har Klorhexidinsprit hemma cokså, men den ör ju till för huden..
kasnke funar osm gel också..hmm..
Tror du man kan använda den till det då? eller det kasnke itne splar ngn roll, bara d ör bakteriedödande :S
Tror ni man ska skölja av "penseln" med vatten efter att ha torkat av med den där gelen?
Visst är det väl väldigt bakteriedödande?? tror det är den jag haft hemma förut.,.
www.apoteket.se/rd&a=6420&tab=products&PerformSearch=true&search_category_recursive=true&sort_attribute_1=product_name&sort_direction_1=ascending&simpleSearch=yes&search_online=true&ProfileGroupName=default&Filter=true&search_attribute_keyword=name&search_query_keyword=isopropylalkohol&x=33&y=12
den? Men alltså, nekade, får inte vem som helst köpa den eller? :)
Måste man fråga eftfer den, antar att den itne står i offentligt i butiken då eller?
äh har itne orkat gå ner på apoteket, tvättade penseln till ysl pennan me yes o vatten bara, det är ju inte äkta hår så spelar inte så stor roll
Men får se om jag köper den där alkoholgrejjen sen då, skönare att bara torka av, så slipper man vänta påatt det ska torka
Linny; Du har så fin blond färg i håret, är det naturligt eller bleker du? Isåfall hur bleker du det? Hemma lr salong?
Har nämligen blodnerat mig hos frisör under ett år nu men funderar på om jag ska våga färga utväxten själv nu :)