Inlägg från: Nathalie009 |Visa alla inlägg
  • Nathalie009

Smink smink smink igen o igen!

Linny skrev 2008-08-06 19:03:09 följande:
    Köp ALLT Skojar bara.. Har bara testat deras hudkrämer (Active moist och skin smoothing creme) och eye make up remover. Suveräna
    vilken eye remover har du testat därifrån?
  • Nathalie009
    Fridapida skrev 2008-08-11 11:58:19 följande:
    Jag är sååå nöjd med mitt senaste inköp. Jag köpte en dipliner från MAC. Kanonbra. Lätt att applicera pga att spetsen är som på en tuschpenna. Rekomenderas varmt åt alla som gillar eyeliner.
    Åfan.. Den måste jag testa.. är ett stort fan av eyeliners.
    Har för tillfället Lancomes "linerdesign" eller va den heter det är som en tuchpenna också, hård, svår i början men när man lär sig är den superbra.
    sen har jag HMs o Isadoras o ngn vattenfast :P

Vad är priset på den från MAC då?
  • Nathalie009
    Fridapida skrev 2008-08-19 12:08:46 följande:
    På tal om mascaror... vad besviken jag är på DiorShow blackout. Nu har jag haft den i en månad vilket innebär att den borde "torkat till" lite, men icke. Den klumpar och ger fula spindelben. Usch! Nej, jag går tillbaka till masterpiecen!
    Va?! Är det sant Gud jag är hur nöj som helst med den!! Tycker den är MYKET bättre än vanliga Diorshow! Får ing som helst problem me klumpar eller liknande, dessutom fäller den inte alls så som vanliga diorshow gör

Roligt att d är så olika hehe
  • Nathalie009
    Fluffguf skrev 2008-08-19 13:19:52 följande:
    Fridapida: tänk vad olika det kan vara, jag älskar min diorshow...Förresten så kan jag meddela att jag numera älskar biosilk, håret blir ju helt galet mjukt!
    Biosilk? Update me!Nu har jag missat ngt
  • Nathalie009

ja jsute, det är ju den, den har ajg läst om i andra forum.. Vart köpte du den? På Nätet?

• Nathalie009

Jag har en vit Inlinekajak från Isadora som heter Satine white, tycker dne är snygg! ser inte kritvit ut liksom

• Nathalie009

Ni som använder Biosilk Silk Therapy; msåte bara fråga, hur många droppar tar ni åt gången?? Jag tyckte nästan det känndes som det avdunstade i handen och jag fick ta bra med än 5-10 droppar för å fördela i håret :S

Svar på tråden Smink smink smink igen o igen!