• Linny

Smink smink smink igen o igen!

miniGrynet skrev 2008-07-01 19:51:03 följande:
    Jag har aldrig testat MAC, är det bra? Vart kunde man beställa prover? *vill jag också*
    Åh, kan varmt rekommendera några färger (men alla har ju olika smak förstås)

Dazzleray
    Copperized
    Your Ladyship
    Golden olive
    Softwash grey
    Goldstroke
  • Linny

ang. mascara: Har knappt lust att prova fler mascaror. Har testat allt känns det som. Men är mest nöjd med Maxfactor..

• Linny

Inne och kikar på er, snyggingar Orkar bara inte lägga in några bilder nu för tiden
    Kommer kanske lite senare, när jag får tillbaka orken *zzzzzzzzzzzz*

• Linny
    Pindus skrev 2008-07-15 15:37:48 följande:
    Linny: vilken färg har du på din Laura Mercier mineral foundation? köpte ju classic beige o den funkar sommartid o nu börjar min ID ta slut så tänkte beställa en ljusare... funderar på real sand...
    har real sand som den ljusa och har rich vanilla som den mörka
  • Linny
    Pindus skrev 2008-07-15 20:30:57 följande:
    då ska jag spana in dom :) Sa väldigt glatt till sambon att min foundation börjar ta slut...han fattade nada :)
    Vet han inte vad foundation är alltså?
    Skönt att det fanns inne. Jag gillar den färgen jättemycket.
  • Linny
    Pokergirl skrev 2008-07-15 22:43:14 följande:
    Var shoppar ni Laura Mercier?Jag har precis beställt hem lite Mac-grejer, ska bli sååå kul att testa!
    Jag shoppar det på strawberrynet Köpte sist två olika foundations och deras härliga untinted mineral finishing dust.
  • Linny

Läser och antecknar

Har inte tagit nya bilder på länge, eller använt så värst mycket smink på ett tag. Har semester och hänger mest på stranden, vid poolen eller i lekparken/skogen Blir mest mascara, lipgloss då.

Ska dock iväg på middag på tisdag så då ska jag leka lite igen, och om några veckor börjar jobbet igen.. Då kanske nya bilder kommer, men nu har jag väl glömt allt jag lärt mig

• Linny

Knott: Den är en av mina favoriter, men jag tror inte jag har tappat min.. Eller så har jag det och så kommer jag inte ihåg

• Linny
    Shoppingtokig skrev 2008-07-19 10:17:30 följande:
    Hallå tjejer!Läget m er? Själv kom jag hem från Teneriffa igår. Har haft en underbar semester. Verkligen perfekt väder Det bästa var dock att min mens aldrig kom så när jag kom hem igår gjorde jag 2 gravtest (för attt vara säker)och båda var positiva Är så glad, även om det är väldigt tidigt
    ÅH grattis!!!!
  • Linny
    Liiza skrev 2008-07-19 17:19:23 följande:
    Sandra G skrev 2008-07-19 16:50:24 följande: Jag är också nybörjare, fick tips här om att kolla påyou tube, www.youtube.com/user/panacea81 den tjejen har massor av bra tips
    kan varmt rekommendera dig att kolla en tjej på youtube som går under namnet stephielac också!
Svar på tråden Smink smink smink igen o igen!