Smink smink smink igen o igen!
Däremot ÄLSKAR jag biotherms hudkräm Aquasource eller vad den heter. Vit med blått på och så luktar den citrus. Mmmmmmmmmmmmmmm.
Hej tjejer!
Är dålig på att skriva just nu, men jag läser flitigt
En hygien/skönhetsfråga som dock inte har med smink att göra (men som jag tror ni kan hjälpa mig med). Vad göra för att inte få röda utslag efter rakning? Jag tycker att jag har provat allt men får grymma utslag som ser hemska ut, speciellt dagen efter.
Har provat med att avsluta med iskallt vatten så att porerna stängs. Har provat med att faktiskt klappa på lite alkohol osv.
Har provat att smörja med mild hudkräm.
Det är inga problem på benen eller i armhålorna. Däremot blir det hemskt i bikinilinjen. Det är inte så att det blir finare, med utslag än med hår direkt
och jag blir frustrerad!
bara lilla jag:
Här har jag 24 carat (guldig dust från makeupstore) ihop med en glittrig turkos dust (klicka på bilderna för att förstora)
![]()
Samma färger men här ser du bätttre:
![]()
Guld och lila (24 carat och Flamenco. Flamenco är inget dust, utan en microshadow från makeupstore. Man lägger dock lite 24 carat över den så glittrar den också)
![]()
![]()
Ljusare guldig (goldglow från makeupstore) med Dubloon (en grön-guld-brun, hur läcker som helst, från Pureluxe) och Celebration (kolsvart glittrigt dust med guld i)
![]()
Guld och brunt (Goldglow, Lounge och Glamchoc) Alla är dust från Makeupstore
![]()