Inlägg från: TeDrickaren |Visa alla inlägg
  • TeDrickaren

Sytråden spinner vidare - Grön rulle

Lilltå skrev 2008-08-07 21:09:48 följande:
    Snabb koll. Bruna och gula elefanter i samma tvätt? 60 grader? Torktumla?
    hade jag inte gjort! men 60grader och torktumling
    MOA
  • TeDrickaren
    Tygtiiger skrev 2008-08-07 21:08:53 följande:
    Jag har tittat in på gittes. Vad 17 är VCT?? (finns under fritidstyger långt ner)
    Mjukt joggingtyg med glansig yta, inte lika stumt ( mer som träningbyxor), om jag inte har felFundersam
    MOA
  • TeDrickaren
    Tygtiiger skrev 2008-08-07 21:19:36 följande:
    Tack. Blä.
    Hmmm, kommer ihåg att det var populärt på syslöjden när man var yngre.
    Gjorde sånhär tuffa byxor med ränder, ni vet på sidan och tvärsöver benet. Typiskt 90-tals rappar brallor
    MOA
  • TeDrickaren

Kan man använda interlock jesey som mudd?

MOA
  • TeDrickaren
    Tygtiger: nää, jag känner det. Ska hade tänkt att använda det som mudd i byxa och till en tröja. Hade det hemma i den färgen,.....ja,ja, får dra iväg och köpa helt enkelt. Tack för svaret.
    MOA
  • TeDrickaren

Har varit på Skoten i Kinna idag och fyndat supersnygg stretch velor ska fota snart

MOA
  • TeDrickaren
    Bling1975 skrev 2008-08-10 15:51:36 följande:
    Mejlade med jofotex häromdagen och alla elefanterna skulle komma in i slutet av augusti igen. Just nu hade de bara bruna kvar.Någon som vet vad de kostar metern?
    139kr/m
    MOA
  • TeDrickaren

Ingen som har ett bra mönster på hoddie i strl 86/92 som har lust att dela med sig?

MOA
  • TeDrickaren

Har uppdaterat bloggen med lite snygga tyger

MOA
  • TeDrickaren

Sopheia: Kan man beställa det nr från deras hemsida`?? är ute efter en svettisjackamönster bara, du kan inte tänka dig att dela med dig? kan väl inboxa mig i så fall.

MOA
Svar på tråden Sytråden spinner vidare - Grön rulle