Inlägg från: TeDrickaren |Visa alla inlägg
  • TeDrickaren

Sytråden spinner vidare - Grön rulle

Yrväder: vilken bra beskrivning du har gjort
    MOA
  • TeDrickaren
    Yrväder: tyget kom idag! tack!
    Hade du skickat i det som heter mailingbag? var kan man köpa sådan?
    MOA
  • TeDrickaren
    Pillan81 skrev 2008-07-16 17:04:35 följande:
    Linsar: Jättefin tunika/klänning.I morgon kommer det bli en tur till Söderköping och Jofotex för att hämta elefanter som väntar på mig. Ni som köpt mudd därifrån hur är den? Har annars köpt från S&S så om man jämför med den.Annat som jag bör tänka på att kolla in när jag ändå är där?En fråga till...Ska fålla en tröja med tvillingnål idag och har aldrig använt tvillingnål förut. Är det vanlig raksöm jag ska använda då? Kan man baka med nålen? Andra tips!!!
    Tänk på att inte dra i tyget, eller hjälpa för mycket. Då kan nålen lätt brytas.
    MOA
  • TeDrickaren
    Pillan81 skrev 2008-07-16 18:35:15 följande:
    Baka med nålen, det kanske skulle testas det också. Kanske blir bra Men är det vanlig raksöm som gäller med tvillingnålen?
    Vanlig raksöm!
    MOA
  • TeDrickaren
    fante skrev 2008-07-20 20:46:49 följande:
    Nu har jag rockat igen Är det någon annan som har (haft) problem med att ugglorna töjer sig?
    Både och men jag tycker att elefanterna är förskräkliga på det, töjer sig mycket. Trots att jag tvättat i 60g och torktumlat.
    MOA
  • TeDrickaren

Är det någon som har det där oranga randiga trikån som trikå Eva hade?? skulle så gärna vilja ha lite.

Snälla inboxa mig

MOA
  • TeDrickaren

Någon som har tips på var jag kan hitta fina möss tyger?

MOA
Svar på tråden Sytråden spinner vidare - Grön rulle