Inlägg från: TeDrickaren |Visa alla inlägg
  • TeDrickaren

Sytråden spinner vidare - Grön rulle

AMDA skrev 2008-07-21 19:25:02 följande:
    Jag har rockat tyger nu hihi Kommer antagligen att sälja en del via tradera sen men jag kan inboxa dig när det är dags
    ME TOOO!!!!!!!
    MOA
  • TeDrickaren
    yrväder skrev 2008-07-23 20:23:17 följande:
    varsågod nej det gör jag inte. tycker bara det blir tjockt och klumpigt då.
    när jag tittar på dina bilder ser det precis ut som om du viker in, hur får du annars så att det ser likadant ut på framsidan som på baksidan?Fundersam
    MOA
  • TeDrickaren
    yrväder skrev 2008-07-23 22:05:34 följande:
    det ser inte likadant ut på fram - och baksidan, bilderna visar bara framsidan, jag försökte illustrera det faktum att jag inte drar mudden mot sömmen innan jag viker runt den.
    Jag tittade vidare på dina bodys som du sytt....eller har du kanske inte använd dig av samma metod?
    MOA
  • TeDrickaren
    yrväder skrev 2008-07-23 22:09:45 följande:
    tedrickarenjo det har jag. men jag har nog aldrig nånsin försökt vika in på baksidan, då jag som sagt tycker det blir klumpigt och svårt att få snyggt. Men tydligen ser det snyggt ut iaf
    Ahha okej Så du viker alltså bara över mudden och syr fast...måste testat här hemma, tycker att det är svårt. Mudden trasslar inte sig?
    MOA
  • TeDrickaren

Är hilcos interlock bättre än den som har "föjlt" med ugglorna?

MOA
  • TeDrickaren

Någon som har köpt det gula elefanttyget i flerar m och skulle kunna tänka sig att dela med sig av 1m alt 1,5m?? Hör av er till mig, tack!!

MOA
  • TeDrickaren

Är det någon som vet en bra sida där man kan köpa snygga trikåer?

MOA
  • TeDrickaren
    HugOlle skrev 2008-08-02 22:30:32 följande:
    Nån som har tips på var man kan köpa redspårig manchester till jacka/kappa?
    Jag har smalspårig manchester i hösten färg lila
    MOA
  • TeDrickaren

HJÄLP!!! fattas lite mudd i marinblått någon som har lite över, skulle behöva en bit 30cm på 150cm bredd. Någon som kan /vill hjälpa mig? Inboxa mig gärna, tack snälla ni!!!

Hade också kunnat tänka mig IKEAS tyg, superfint

MOA
Svar på tråden Sytråden spinner vidare - Grön rulle