Inlägg från: Jalapeno |Visa alla inlägg
  • Jalapeno

Sytråden spinner vidare - Grön rulle

oups, ska genast lägga upp bilden i bloggen istället.
    syltigochsaftig.blogspot.com

LillCatta skrev 2008-06-16 14:39:28 följande:
    hallå! såg inga klänningar i ditt galleri.. =/
  • Jalapeno

det är så mkt klagomål från familjen att alla kläder saknar lapp bak. Det går ju nämligen inte att sätta på sig kläder utan att samtidigt säga "lappen bak" Jag ska nog falla till föga och köpa lappar fårn minanamnband men jag vet bara inte vad jag ska skriva på dom.

Jag frågade precis min man vad det ska stå på eventuella lappar "vad som helst bara jag ser vad som är fram och bak. Ungarna behöver veta vad som är fram och bak - och jag"

• Jalapeno

eller kanske "lappen bak" helt enkelt Min man kom in på samma linje som du "bak" var hans konkreta förslag

• Jalapeno

kolla i min blogg på lindexhalsringningen - det funkar med bred mudd till killar. Googla efter v-neck från minirodini tex. Skitsnygg!

• Jalapeno

kolla stoff och stil eller bibbi på sysidan.se

spenatmamman skrev 2008-06-17 10:56:34 följande:
    Botilda - ja, jag återkommer om boken! Om jag får tag på en linjal :D
  • Jalapeno

snyggt!

Mstery skrev 2008-06-17 14:48:55 följande:
    åhlens har ett nytt retrotyg för 99kr/m *tips*
    för att inte tala om elefanterna från superbuzzy
  • Jalapeno

ikväll har jag sytt två klänningar och en tunika. Det var otrolgit länge sen jag var så produktiv - kan det vara ointressanta matcher på tv eller faktum att jag har en ledig vecka och orkar sy när ungarna somnat? Hoppas att klänningarna får godkänt av döttrarna.

• Jalapeno

80 här
    Hoppas ni haft en bra midsommar!
    Mimmi 71 skrev 2008-06-22 14:30:29 följande:

Så roligt! 15 sidor här på sytråden (har läst 5) och 150 nya inlägg i GoogleReader (inte bara sybloggar utan prenumenerar på lite inredningsbloggar).
Svar på tråden Sytråden spinner vidare - Grön rulle