Inlägg från: Lilltå |Visa alla inlägg
  • Lilltå

Sytråden spinner vidare - Grön rulle

HugOlle skrev 2008-06-25 22:25:29 följande:
    Shit...visste inte ens att man kunde ha en tvillingnål på en vanlig maskin... Jag har ju inte heller någon overlock eller coverlock. Antar att jag nu måste göra ett besök i den lokala syaffären Här ska det bli snygga fållar!!
    Haha.....jag läste 'jag är ju inte någon Sherlock'
  • Lilltå

Förresten.....rockar

Har snabbsytt en kofta från en IKEAfilt igårkväll. Till mig själv.

• Lilltå
    Sopheia skrev 2008-06-25 23:29:49 följande:
    Lilltå skrev 2008-06-25 22:36:00 följande:
    Förresten.....rockarHar snabbsytt en kofta från en IKEAfilt igårkväll. Till mig själv.Jättecool,ju
    Tack!
  • Lilltå
    Sopheia skrev 2008-06-27 22:04:20 följande:
    jag vet att det frågas ofta här i tråden; vilken bibbi-tråd matchar de turkosa kaninerna?Har ni förresten sett att hon har trikåkantband och vikresår nu?
    tror det var 367 ....eller möjligen 376
  • Lilltå

Halloj! Längesen jag hann med att läsa och skriva..... Har sytt en del och håller på att rocka men än så länge finns det vara upplagt en virkad hatt. Blev så inspirerad av Villevalles PIF-present till oss att jag satte igång bums.
    Annars har jag hunnit med 2 kjolar, en topp och en liten väska också och bilder kommer så småningom.

Är det nån som vet hur mycket Jofotex tar för att skicka om man beställer elefanter? Skulle hemskt gärna vilja ha men kommer inte att kunna komma dit på ett bra tag.....(Ombud för shopping funkar också - meddela mig i inboxen om det är nån som kan/vill hjälpa till!)

• Lilltå

Reklamera kan du göra även om du sytt i det. 3 år kan man reklamera och att sy i ett tyg är ju inte nån felaktig användning direkt. Är det mindre än ett halvår sedan du köpte det är det faktiskt upp till affären att visa att det inte är fabrikationsfel.

Dora skrev 2008-07-19 21:21:27 följande:
    Jag fick en massa hårda skrynklor på köpet när jag köpte fleece sist. Jag har tvättat, tumlat och strukit lite försiktigt men de går inte bort. Det känns som en tuppkam när man känner på dem. Verkligen skitfult. Förstör alltihop! Har någon något bra tips hur man kan göra för att få bort dem? Har provat att gnugga och rufsa men inget tycks hjälpa.www.bumblebeehumlan.blogspot.com/
  • Lilltå
    Aje08 skrev 2008-07-25 00:49:38 följande:
    Nuuuu, har jag sparkat liv i bloggen igen och börjat beta av lite av allt jag missat! :)
    Kul att vi får se dina fina saker igen!

Min blogg uppdateras om några dagar med lite fjällsemesterproduktion.....
Svar på tråden Sytråden spinner vidare - Grön rulle