Inlägg från: Lilltå |Visa alla inlägg
  • Lilltå

Sytråden spinner vidare - Grön rulle

Hoppas ingen missat att priserna på den där danska sidan var per halvmeter...

Ang. Brothers overlockar så vet jag inte varför han tyckte som han gjorde.

• Lilltå
    PajaS skrev 2008-08-06 10:41:13 följande:
    GOBLIgobli skrev 2008-08-06 10:32:29 följande:
    Hoppas man får länka till Bibbi...www.sysidan.se/member/view.htm! Herregud va grejer hon har!
    gissa vem jag varit hos ikväll? Vi tillbringade dagen på Kolmården och när jag såg Nävekvarns-skylten på hemvägen fick jag ett infall.... Så nu har jag turkos tråd som matchar kaninerna. Och lite andra rullar.... Trevligt att träffa damen ifråga också.
  • Lilltå

Mari78 m pojktriss skrev 2008-08-06 23:04:22 följande:

Nope inte illgrön som i limegrön men en riktigt snygg grön färg brukar de ha. Gräsgrön kanske den snarare skall kallas. Har bild på den här: mari78.blogg.se/aelsklingsbarn/images/2008/ty...
    Jag har ingen aning om kvalitet och inte heller hur illig den är men Allt om handarbete shop har limegrön velour.
  • Lilltå

Någon som vet hur Allt om handarbetes velour är??

• Lilltå

Snabb koll. Bruna och gula elefanter i samma tvätt? 60 grader? Torktumla?

• Lilltå
    Gekko skrev 2008-08-07 13:50:21 följande:
    Hmmm, jag är nog lite skadad... Håller på att slå in en present till en ettåring och märker plötsligt att jag håller på att mönsterpassa de glesa små prickarna på pappret! Min sambo frågar torrt om jag även tänkt fålla kanterna innan jag tejpar!
    Jamen....jag brukar ofta vika in kanten innan jag tejpar....mycket snyggare än en råklippt kant ju
  • Lilltå

Är det någon som kan beskriva hur ni beter er för att sätta resår i benslut? Ni med covermaskiner - använder ni covern för ovanstående ändamål?

• Lilltå
    sarahl skrev 2008-08-08 21:41:14 följande:
    finns de nå bra tygbutiker i sthlm city eller i skärhomlmen?
    i skärholmen finns en liiten tygbutik och åhléns. Tygverket finns som sagt på söder och på hornsgatan ligger även söders tyger.
  • Lilltå

Hur var det....var det nån som visste något om velouren från Allt om Handarbete shop??

• Lilltå
    lilllinda skrev 2008-08-09 01:19:51 följande:
    jag beställde nyligen från nätet danskt företag med svensk sida, kommer bara inte ihåg adressen o är på jobbet nu.... Leverans på 4 dagar inkl helg frakten kostade 99 kr o symaskinen var 2600 kr billigare hos dem. Återkommer i morgon em med adress
    BL-trading?
Svar på tråden Sytråden spinner vidare - Grön rulle