Inlägg från: Sopheia |Visa alla inlägg
  • Sopheia

Sytråden spinner vidare - Grön rulle

Kanonfin klänning mian!!!

• Sopheia

Nu har jag tänkt slå till på en prym-tång faktiskt, men jag funderar lite på öljetter-har nån testat dem med prymtången (pryms egna då)? Tryckknappar tycker jag funkar ok att banka, men öljetter misslyckas jag nästan jämt med. Nu har jag hållit på i evigheter att sy en korsett åt mig själv och har vrålångest för att slå i öljetterna till snörningen, så då tänkte jag mig en tång. Det var väl inte enda anledningen, jag har ju funderat länge på en..

• Sopheia

jag vet att det frågas ofta här i tråden; vilken bibbi-tråd matchar de turkosa kaninerna?
    Har ni förresten sett att hon har trikåkantband och vikresår nu?

• Sopheia
    Lilltå skrev 2008-06-27 22:24:33 följande:
    tror det var 367 ....eller möjligen 376
    Tack!
  • Sopheia

Är det nån som kan förklara för mig varför mina inlägg om att jag uppdaterat bloggen tagits bort inte mindre än tre gånger idag? Jag varken säljer på bloggen eller syr på beställning, ju!

• Sopheia

Min symaskinsaffär lånar ut en maskin i utbyte under serviceperioden Nu ska jag få låna en maskin jag funderar på att köpa under hela hennes semsterstängning. Bra försäljningsknep från hennes sida, jag kommer antagligen bli helt fast.

• Sopheia

ooops, nu har jag beställt alldeles för mycket från Bibbi. Och ska beställa ännu mer från S&S...

• Sopheia

Tyras föräldrar skrev 2008-06-30 09:04:47 följande:

det värsta med att vabba är att vara hemma men inte kunna sy. Är de sjuka nog funkar det men med 38 grader är det mest smågnälligt.
    Shoppingterapi på valfri webbaserad tygaffär?
Svar på tråden Sytråden spinner vidare - Grön rulle