• car

Sytråden spinner vidare - Grön rulle

Matery

Ska testa det så fort familjen vaknat, tack för tipset

• car
    Mstery skrev 2008-07-19 22:45:28 följande:
    carjag har en hugin veronica... har ju den där sömmen H.. har du dagit ratten på S minus...alltså så lågnt det går åt minus hållet. Det hade jag missat totalt i början och då blev det glest
    tack, det blev genast mycket bättre. hade vridit åt vänster tidigare, men inte så där långt
  • car
    madebyinferno skrev 2008-07-26 00:45:40 följande:
    Har lagt in bilder och beskrivning på en blöjförvaring/automat nu i min blogg om någon mer är intresserad!
    tack så mycket
  • car
    Humleblomstern skrev 2008-07-26 21:12:46 följande:
    Kyssen o Cirrus, ja, jag trodde nog att den skulle vara tjockare. Men nu när jag sytt i den tycker jag att den är helt perfekt, skulle dock inte vilja ha den tunnare!first timer, se där! Visste inte att det var samma person jag svarat till både här och på SB! Ja, Siw tänkte jag på, hittade du till slut?Car, det finns en tjej på sjalbarn som har gjort den här jättesnygga: www.familjeliv.se/hem/tinaw/gallery/phpfeuehd... . Jag har gjort en efter samma princip och den blev jättebra. Man kan behöva staga upp den med en rundstav/blompinne längst upp och en pappskiva längst ner, annars säckar den.
    Den var väldigt fin.
    Tack
Svar på tråden Sytråden spinner vidare - Grön rulle