• car

Sytråden spinner vidare - Grön rulle

tänkte idag kasta bort två morgonrockar som jag fick av mina föräldrar - troligtvis från thailand - men har nu blivit skadad efter att ha hängt här i tråden inte kan jag kast de - det är ju jättefint tyg, både utsidan och insidan. Men vad ska jag sy av det? Det är ju väldigt tunnt och fint

• car
    yrväder skrev 2008-08-26 08:47:11 följande:
    Idag får jag mina nya namnband beräknad leverans var till den 1 september så jag är skitnöjd
    är det lång leveranstid?

Hur gör ni med tecken och mellanslag så det bli snyggast då man syr fast de?
  • car
    TeDrickaren skrev 2008-08-26 21:56:52 följande:
    har knåpat ihop lite fler mössor, hittade SUPERSNYGGA tyger idag!! Någon som hört om det gröna elefanterna?
    superfina mössor
  • car

Har uppdaterar min blogg. lyckades knåpa ihop två mössor åt barnen idag - utan mönster
    Kanske inte lika snygga som vissa andras , men mitt första försök och jag hade bara två resttyger trikå hemma, så de fick det bli, men barnen är glada

• car
    yrväder skrev 2008-08-27 21:19:36 följande:
    Vi borde FÅ skänka bort tyg/mönster, men man får inte efterlysa mönster/tyg. Så då är ju frågan hur man ska förmedla det liksom. Aja, jag vet inte....
    det kommer att bli väldigt diffust i tråden i framtiden med alla frågor och formuleringar
Svar på tråden Sytråden spinner vidare - Grön rulle