• Svar på tråden Äntligen i vecka 13...fler????
  • Mamma till två mirakel

Jag gjorde också VUl vecka 9 och enl det är jag nu i vecka 12+6 idag och de räknade BF till 3/1 -09 Men min BM på MVC räknade ut att jag är nu 13+3 idag så det skiljer 5 dar där men enligt dem hade jag BF 1/1-09 så jag hänger inte med riktigt...Fundersam
    Men jag går på MVCs uträkning och flyttar väl bak mig ev på UL i vecka 19....

Med bebis i magen v.14.....
  • atena100

hello!
    Japp, gått in i v14 nu (13+1) Det känns bra! Ska till bm på mån. lyssna på hjärtat bla. :)

Jag har köpt mina första mammajeans, en rosa "BEBIS"tröja, ett par sockor det står "pytteliten" på, en liten boddy med en groda på baken och en liten bomullsmössa och ett bolasmycke! :))

• atena100

hello!
    Japp, gått in i v14 nu (13+1) Det känns bra! Ska till bm på mån. lyssna på hjärtat bla. :)

Jag har köpt mina första mammajeans, en rosa "BEBIS"tröja, ett par sockor det står "pytteliten" på, en liten boddy med en groda på baken och en liten bomullsmössa och ett bolasmycke! :))

• atena100

Oj, har faktiskt beställt ett par jeans till som jag hitta på rea och ett linnetunika.

• flowerLowa

jag har köpt en mammatröja och cirka 10 bebisplagg... kan inte hålla mej

(¯`°?.¸♥ Gravid i v.13♥¸.?°´¯)
  • AngelOfLove

Nu är jag i v.13. (12+0)

• JanuariBaby

Jag går in i vecka 13 idag! (12+0). SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT!!!!!!

• sholof

Har ju utan att jag tänkt på det gått in i v 13.
    Har alldeles för mycket annat o tänka på....

♥Världens bästa Max 28/3-07♥
  • dallas
    Nattfjärilinnan skrev 2008-06-28 15:50:23 följande:
    Jag gjorde också VUl vecka 9 och enl det är jag nu i vecka 12+6 idag och de räknade BF till 3/1 -09 Men min BM på MVC räknade ut att jag är nu 13+3 idag så det skiljer 5 dar där men enligt dem hade jag BF 1/1-09 så jag hänger inte med riktigt...Men jag går på MVCs uträkning och flyttar väl bak mig ev på UL i vecka 19....
    Om du är beräknad till 1/1-09 så  har vi samma BF

Jag har inte handlat några bebiskläder ännu, har dock en spjälsäng som jag fick förra året och en skötväska. Jag har ett par mammaplagg, som jag inhandlade förra året när jag var gravid och växte väldigt snabbt (nu märker man ju skillnad på tvillingar och 1.. som magen är nu var den runt v.8...)Har fått låna ett par plagg från syrran oxå, så jag hoppas jag kan klara mig på detta till mig. Barnvagn får vi låna (perfekt för det var samma märke som jag hade tänkt köpa ändå )från lillsyrran oxå. Tror vi kunde få deras bilbarnstol oxå, fast jag tror jag vill köpa en ny- man har dom länge ändå.
    Jag har tjuvkikat lite på bebiskläder i affärerna. Och ett sånt där bolasmycke tänker jag snart inhandla
    Äntligen!!
  • Mamma till två mirakel

Jag har köpt lite blandade set till bebisen och 10 vita handdukar att ha vid amning eller blöjbyten mm,en babysitter med puh,en tavla med citat på och ett par små plutt mjukisar att hänga i en mobil ovanför spjälsängen...
    En vit spjälsäng från IKEA har vi redan så så fort vi fått lagt vårt nya parkett golv i sovrummet ska jag ta in sängen och göra i ordning lite i en hörna inne i vårt sovrum..
    Jag har mage men har bara gått upp ca ett kilo ännu så jag kan ännu ha mina vanliga kläder och vissa byxor men mest blir det ändå tunika och tights...
    Tänkte i slutet på denna månaden köpa en amnings behå och kanske ett par mamma byxor och en bola

Med bebis i magen v.14.....
Svar på tråden Äntligen i vecka 13...fler????