• Svar på tråden Äntligen i vecka 13...fler????
  • skogsborg

Hejsan allihopa!!!

Är oxå i vecka 13....äntligen!!!
    Detta är min 3:e graviditet & bara längtar efter att shoppa loss rejält..har 2 grabbar sååååå ooooooommm det vore en tös i magen vore det ju extra roligt!!!
    Men då vill jag ju veta..har ju en massa blå/vit randiga po.p kläder!!!......inte roligt att sätta på en tös en massa grabbkläder!!!...så den rejäla klädshoppingen tänker jag vänta med...tills bebben kommer ut.
    Men det finns ju en hel del man kan shoppa innan dess....

• Glass
    skogsborg skrev 2008-07-13 11:45:56 följande:
    Hejsan allihopa!!!Är oxå i vecka 13....äntligen!!!Detta är min 3:e graviditet & bara längtar efter att shoppa loss rejält..har 2 grabbar sååååå ooooooommm det vore en tös i magen vore det ju extra roligt!!!Men då vill jag ju veta..har ju en massa blå/vit randiga po.p kläder!!!......inte roligt att sätta på en tös en massa grabbkläder!!!...så den rejäla klädshoppingen tänker jag vänta med...tills bebben kommer ut.Men det finns ju en hel del man kan shoppa innan dess....
    hej
    hoppas att det är en tjej så att du får shoppa loss ordentligt  
    Jag har ingen sidfot...
  • JanuariBaby

Jag gick in i vecka 15 igår! (14+1 idag). Känns hur bra som helst . Jag tycker nästan att det är jobbigast i början av varje ny vecka, vill bara skynda mig till slutet så jag kan lägga ytterliggare en vecka bakom mig

• Mor85

Så roligt Ja de ær ju så skønt att det hænder något..men ibland tykker jag att de går lite långsamt...vill att den lilla knodden ska vara hær nu juh

• atena100

Tjohooo! Här med ju...v16..nu går det liiite halvundan! Fast fortfarande vissa stunder eller vissa dagar så känner man ju sig inte gravid! Hmmm, nu är det rutinUl och "riktiga" sparkar/buffar som jag längtar till!! Jaa, herrejäklar snart halva tiden!! :)

• Mamma till två mirakel

Atena: Visst känns det knepigt,ons-fredag har jag känt att det växer så det knakar men nu igår och idag har bebis tagit semester och jag känner knappt någonting
    Knasigt men Underbart!!!
    Har hittat en vagn på blocket som jag vill ha,hoppas hon hr av sig..jag mailade över lite frågor men ännu inget svar...

Med bebis i magen v.16.....
Svar på tråden Äntligen i vecka 13...fler????