Mödomshinnan efter förlossningen
Efter förlossningen så har min mödomshinna deltas i 4 olika delar. 2 st är ganska stora och hänger nästan utanför öppningen. Kan man be gyn att ta bort dom här slamsorna eller? Hur ser ni ut?
Efter förlossningen så har min mödomshinna deltas i 4 olika delar. 2 st är ganska stora och hänger nästan utanför öppningen. Kan man be gyn att ta bort dom här slamsorna eller? Hur ser ni ut?
Nelia:
Jag ska boka tid nu under sommaren hos en privat gyn ang en annan underlivsop. jag vill göra, så då borde dom kunna ta bort flikarna i samma veva. Jag har inga fysiska problem av dem, tycker bara det ser så fult ut.
TS, kör på det, det låter som en bra ide ![]()
Tråkigt att din BM inte uppmärksammade att du gått sönder
Jag blev sydd rejält både utvändigt o invändigt och jag har inga problem med någon ärrbildning öht utan har bara den förbannade fliken som jag nästan blivit kompis med nu. Jag vet inte huruvida en op i efterhand läker, men troligtvis blir det bättre än vad det är nu om en läkare bedömmer att det är operabelt. Lycka till ![]()
STOPP!
Håll diskussionen på en saklig nivå. Man kan ha olika åsikter och ändå diskutera på ett sansat och normalt sätt. Personangrepp, tillmälen och liknande hör INTE hemma här.
/Moderator
Anonym (Bluff!) skrev 2008-06-24 14:09:31 följande: