Inlägg från: Starlet1 |Visa alla inlägg
  • Starlet1

Poppispinglorna

MiniMie skrev 2008-09-10 16:40:41 följande:
    ... jag vet inte vad de här är... men.. jag har badat/duschat. Och legat lite på soffan en stund.. De har lugnat ner sej.. helt klart. Men.. ändå finns de lite ömmande kvar.Förvärkar kanske.. eller pinvärkar..?? vet inte vad de heter.. =)Nu ska jag ta en vända till gubben som körde på mej igår.. sedan till kupolen och shoppa lite. Börja plocka bland bebis kläder när jag hade ont..för en ev BB väska..och.. nej.. vi har INTE nog. Knappt några byxor alls.. och inget som direkt matchas med något annat. SYND för mej.. =)
    Hur gick det. Har du bebis nu?
  • Starlet1
    bebis08 skrev 2008-09-10 21:31:16 följande:
    Hej svejs!Fick tips av Marit om den här tråden så jag smyger in Skrev lite i den gamla borlängetråden som försvann.....Vem är jag?En mamma född -73, tre tjejer -93, -96 & -00 plus en liten sladdis i magen med BF 29/9.Bor utanför Ornäs med min maken, ungarna och ett gäng hundar.För er som är mer nyfiken så finns lite info i min pres.Nu ska jag ta och snoka runt lite här!
    Välkommen hit!!!
  • Starlet1
    MiniMie skrev 2008-09-11 14:53:58 följande:
    Ingen bebis.. =(Och de har nästan, så gott som försviunnit, varenda känning av att den vill komma ut oxå. Nej.. övertid blir de nog.. garanterat.
    När är det du har bf nu igen?
  • Starlet1
    MiniMie skrev 2008-09-11 15:24:17 följande:
    om 3v... tp... i början på oktober.. BM hade lite svårt föra tt bestämmaej när vi var på ul en mellan 3-6.. så vi säger väl 6e för att de är längst dit =)=)
    Okej, men då är det ju ett tag dit i alla fall.
  • Starlet1

Vad mysigt med bebisar. Är jätteavundsjuk.

• Starlet1

Är det INGEN som vill följa med mig och brorsdottern på Ålandskryss den 27-28 september. Vi åker med Birka och ska dricka och sjunga och ha roligt

• Starlet1

Jag är sjuk. Har ingen feber, men värsta huvudvärken och är jätteförkyld. Är ensam med sonen i fm, men nu har svärfar honom och är ute och åker bil med honom. Han är så himla snäll, vet hur jobbigt jag har det på veckorna.

Men jag vet inte hur jag ska göra nu när jag är så här dålig. Om jag borde äta. Kanske borde göra det för kroppens skull. Har ju ändå inte varit så duktig i veckan.

• Starlet1

Nu kom dom hem, Adam somnade i bilen, jag bar in honom och han sover som en stock. Ska också lägga mig lite, för jag är lite förkyld.

• Starlet1
    MiniMie skrev 2008-09-12 10:03:37 följande:
    Min underbara prins har gjort de igen.... givit sin mamma en lång, skön och välförtjänt sovmorgon. Han är bara toppen!! =)=) Jag bara älskar fredagar!Vaknade först 10 över 9..gick upp själv och kolla på barn-tv.. tills nu..då han kom in och väckte mej och sa att "nu är de furkost dax mamma".. *min goa snuttunge*Idag blir de playdate..äppelpaj (hoppas) och kanske en vända till IKEA..annars får IKEA bli imån. Vill att dagarna ska flyga förbi..snabbt och "smärtfritt".. =)
    Det låter jätteskönt med sovmorgon. Min kille vaknade kl 7, men nu sover han ju igen, så det är skönt.
Svar på tråden Poppispinglorna