Inlägg från: smarties |Visa alla inlägg
  • smarties

Poppispinglorna

Men typiskt, här har jag rotat fram alla papper och stressat ner på stan till vägledningscentrum..så har dom STÄNGT idag och imorgon..*sucka* :)

• smarties

Nirnaeth, jag brukar vara där o lämna prover, det ligger alldeles vid apoteket där uppe. :)

• smarties
    Nirnaeth skrev 2008-10-01 20:54:53 följande:
    Ja nästa öppet hus är i maj. Trist nog. Jag har missat det i år, trots att jag försökte hålla koll..men nästa år då jäklar, då ska vi dit iaf. Xanders favoritprogram på tv är Sjukhuset och Cops..men bara när det är utryckning Finns det inget med brandkåren också??
    Skulle det inte vara det på femman, om den på Gotland? :)
  • smarties

Ja föd barn med er. För lite bebisar i tråden just nu ;)

Fy f*n vad jag är less på kartonger nu. Blä!
    Vi kommer aldrig få bort dom! *gråta* :)

Imorgon kommer en kille som kanske ska köpa våran tvbänk och takfläkt, och jag har inte ens hittat en NY tvbänk. SUCK.
    Finns inga roliga på blocket, och ny kan man bara glömma just nu.
    Envisa mig som ska göra saker impulsivt.. :D

• smarties
    Nirnaeth skrev 2008-10-02 15:04:32 följande:
    Nån mer som kollade på VBÅ idag, och blev en aning känslosam? När Abe kom hem, och säger till Lexie: Ja, jag har kommit hem till dig!Och hon slänger sig i famnen på honom..Oh my god..jag bröt ihop totalt!Att jag är en nörd har vi nog redan konstaterat för längesen Jag blir lite extra känslig när jag är förkyld. Brukar mest bara håna VBÅ, även om jag följer serien slaviskt. Men idag..usch.Sådär, nu ska jag gå och skämmas en stund och tröstäta mina nybakade kolakakor
    Jag missade det, måste se imorgon, fick lov o gå när dom öppnade dörren och tittade (antagligen när han kom hem) och jag blev såå sur :D
  • smarties

Om ni missar...så tipsar jag om days.nu, där man kan se alla avsnitt som man missat under veckan :)

• smarties

Borganäsvägen..är det inte gatan som Lindex är på?

• smarties

Min stora prins har gått utan blöja halva dagen idag, och faktiskt bara gjort en olycka en enda gång på golvet..och även lyckats med att gå på toaletten och han kissade sista gången! Yey! :)
    Gissa om han var stolt, han lyste upp och sa "oj, jag är STOR kille" :D

• smarties

Vi tänkte också åka till marknaden i helgen, men var så dåligt väder när vi kom uppåt så vi stannade kvar i Leksand och hälsade på mina föräldrar istället. Sparade nog in massa pengar på det. :)

Idag är det slödag här hemma, jag är den enda som är vaken, de andra sover middag i sovrummet, och när dom har vaknat tänkte vi ta en promenad till Kupolen och se om vi hittar någonting roligt att shoppa.. :D

• smarties
    znoozan skrev 2008-10-05 10:29:30 följande:
    kupolen är bra i sånt här väder   men vi skulle ju på lager 157 och calimero på vägen till rättvik det var ju där jag ville shoppa!
    Mmm jag tittade surt på affärerna i Insjön igår, dom hade stängt när vi åkte hem..jag kunde ha fyndat istället :D
Svar på tråden Poppispinglorna