Inlägg från: Starlet1 |Visa alla inlägg
  • Starlet1

Poppispinglorna

Jag har problem med en tråd i mina favoriter. När jag klickar på den så får jag upp listan av dom trådar som är senast uppdaterade, fattar ni vad jag menar? Bara den tråden. Det är Cambridgetråden. Har ni varit med om nåt sånt? Vad kan det vara?

• Starlet1
    Nirnaeth skrev 2008-10-02 20:21:51 följande:
    Det händer mig också ibland, oftast har det varit så att tråden varit tillfälligt stängd..eller så är det nån bugg. Ibland har dom varit borta ett par dagar, för att sen hux flux dyka upp igen.
    Okej, den kanske är stängd då. Ska försöka hålla mig till tåls.
  • Starlet1

Adam ligger på soffan och sover. Han hade 40 grader imorse och kräktes av vällingen. Tror det var av febern, men man vet ju aldrig.

Här regnar det in på svågern i hans rum, det är vårt blivande gästrum . Låter inte så himla roligt just nu.

• Starlet1

Jag ville också till Kupolen idag, men håller nog mig ändå borta därifrån eftersom Adam kräktes igår. Fast jag måste ändå handla lite. Svårt det där. Tar nog ICA Ornäs, den är liten och inte så mycket folk

Även om jag tror att det är febern han kräktes av så vet man ju inte.

• Starlet1
    znoozan skrev 2008-10-05 10:52:23 följande:
    Men allvarligt.... nu säger sambon att han nog vill åka ändå?   what? han går knappt till bilen i sånt här väder annars och nu vill han gå på marknad?
    Ska ni till marknaden i det här vädret??? Hoppas ni får kul!!!
  • Starlet1
    znoozan skrev 2008-10-05 11:26:30 följande:
    Går inte att citera ju! Starlet: kan dem kräkas av feber? Isac kräktes ju förra torsdag natt och hade hög feber men jag trodde det var magsjuka då? Vi får se om det blir marknad jag måste ju måla klart först,får väl måla långsamt då Smarties: haha snyggt att gå bland folk i stövlar jag har iof mina snygga zebrarandiga
    Oh ja, visst kan dom det. men jag chansar aldrig utan behandlar det som magsjuka ändå.
  • Starlet1
    znoozan skrev 2008-10-05 13:09:55 följande:
    Starlet: Ja det gjorde jag oxå,dumt att chansa med sånt elände!
    Ja, det är verkligen det. Man vet ju aldrig. Man kan ju bara tro och misstänka. Men som det är just nu så sover han bara. Han har 40 graders feber, fortfarande.
  • Starlet1

Jaha, så vaknade Adam och grät imorse igen. Ringde VC eftersom jag misstänker öronen IGEN. Nu SKA jag ha en remiss till öron.

Vi ska in kl 10:30. Hoppas det inte är nåt bara. Håll tummarna.

• Starlet1

Jaha, tillbaka igen då. Dubbelsidig öroninflammation. Bad om en remiss till Öron och fick det.

Så nu är det 1 vecka med penicillin igen. Stackars lillen.

• Starlet1
    bebis08 skrev 2008-10-06 12:49:11 följande:
    Usch å fy!Krya på liten!!!
    Ja, det är jobbigt. Speciellt för Adam. Lillkillen har sån otur med öronen.
Svar på tråden Poppispinglorna