• Cassanna

Ring och hårstrå???

Hur är det nu? Är det sin förlovnings/vigselring man tar o knyter fast i sitt eget hårstrå och håller över magen?
    Fram och tebax betyder?
    Cirklar betyder?

Hjälp...

• Svar på tråden Ring och hårstrå???
  • fr Svår
    cissi24 skrev 2008-07-15 11:30:15 följande:
    Den surrar ju inte av sig själv utan det är ju rörelse från din hand som gör det
    antingen tror man...eller oxå inte!
  • fr Svår
    Cassanna skrev 2008-07-15 11:15:27 följande:
    Hur är det nu? Är det sin förlovnings/vigselring man tar o knyter fast i sitt eget hårstrå och håller över magen?Fram och tebax betyder?Cirklar betyder?Hjälp...
    funkar med valfri ring och även med sytråd. jag har gjort över handleden!
    tror stenhårt på det!!!
    se även här: www.familjeliv.se/Gravid/Forum-2-114/m33456063.html
  • cissi24

Jag har gjort på mig själv. Står helt stilla. Kompisar har på mig då har det pendlat

• fr Svår
    Parvel skrev 2008-07-15 12:10:17 följande:
    Man kan säkert till en viss del omedvetet påverka... MEN när de pendlar väldigt kraftigt, eller snurrar runt i en stor rörelse, så har jag svårt att tro att det är man själv som sitter och "fuskar" Jag tror också på det faktiskt!
    precis...!:)
    och hur förklarar man att den stannar upp mellan varje barn, att den visar kön på missfall och dödfödda barn...etc....?!?
  • clembke

Jag tror på det oxå. Jag har använt ring o halsband över handled. Funkar lika bra. Visar likadant på mig o min sambo. visar, kille-tjej-kille. Väntar det första nu så i nov få vi se om det stämmer. Men på min kompis har det stämmt. Har alltid visat samma varje gång jag testat. O inte har jag 'fuskat' genom att röra handen. Stadga t.o.m. upp handen med den andra för att det inte ska röra sig omedvetet.

• cissi24

Men snälla kan någon förklara varför det inte har funkat på mig???

Skulle gärna vilja att det funkar..

• bebis08

Jag tog sytråd och knöt upp ringen i kökslampan, och den var då STILL när jag började testa! Jag har fått fart på ringen och den har även avstannat och kört igång igen. Fast jag kommer ju inte ihåg resultatet... Var 8 år sen sist.
    Måste ta och test nu igen med nummer fyra!

• tyglejonet

Provade när min pappas sambo var gravid med tvillingar. Den pendlade på ena sidan och cirklade på andra - och det blev en tjej och en kille!

Nu har jag testat på min själv och den cirklar som TOK! Har BF på fredag så vi får väl se inom de närmaste dagarna/veckorna...

• fr Svår
    tyglejonet skrev 2008-07-15 13:48:32 följande:
    Provade när min pappas sambo var gravid med tvillingar. Den pendlade på ena sidan och cirklade på andra - och det blev en tjej och en kille!Nu har jag testat på min själv och den cirklar som TOK! Har BF på fredag så vi får väl se inom de närmaste dagarna/veckorna...
    samma här! cirkulerar som en tok! :)

först pendlar den svagt och sen stannar den. börjar cirkulera. snabbare och snabbare!
    har en son och väntar en flicka denna ggn...
  • Hedi

Men vadda kan man alltid göra det även om man inte är gravid. Jag har en flicka och är inte gravid nu. Gjorde det och den började pendla vilket da skulle innebära att det blir en pojke nästa gang??

Svar på tråden Ring och hårstrå???