Ring och hårstrå???
Hur är det nu? Är det sin förlovnings/vigselring man tar o knyter fast i sitt eget hårstrå och håller över magen?
Fram och tebax betyder?
Cirklar betyder?
Hjälp...
Hur är det nu? Är det sin förlovnings/vigselring man tar o knyter fast i sitt eget hårstrå och håller över magen?
Fram och tebax betyder?
Cirklar betyder?
Hjälp...
Jag har gjort på mig själv. Står helt stilla. Kompisar har på mig då har det pendlat
Jag tror på det oxå. Jag har använt ring o halsband över handled. Funkar lika bra. Visar likadant på mig o min sambo. visar, kille-tjej-kille. Väntar det första nu så i nov få vi se om det stämmer. Men på min kompis har det stämmt. Har alltid visat samma varje gång jag testat. O inte har jag 'fuskat' genom att röra handen. Stadga t.o.m. upp handen med den andra för att det inte ska röra sig omedvetet.
Men snälla kan någon förklara varför det inte har funkat på mig???
Skulle gärna vilja att det funkar..
Jag tog sytråd och knöt upp ringen i kökslampan, och den var då STILL när jag började testa! Jag har fått fart på ringen och den har även avstannat och kört igång igen. Fast jag kommer ju inte ihåg resultatet... Var 8 år sen sist.
Måste ta och test nu igen med nummer fyra!
Provade när min pappas sambo var gravid med tvillingar. Den pendlade på ena sidan och cirklade på andra - och det blev en tjej och en kille!
Nu har jag testat på min själv och den cirklar som TOK! Har BF på fredag så vi får väl se inom de närmaste dagarna/veckorna...
Men vadda kan man alltid göra det även om man inte är gravid. Jag har en flicka och är inte gravid nu. Gjorde det och den började pendla vilket da skulle innebära att det blir en pojke nästa gang??