• Cassanna

Ring och hårstrå???

Hur är det nu? Är det sin förlovnings/vigselring man tar o knyter fast i sitt eget hårstrå och håller över magen?
    Fram och tebax betyder?
    Cirklar betyder?

Hjälp...

• Svar på tråden Ring och hårstrå???
  • petraflingan

Provade för första gången nu, både över magen och handleden.
    Den cirkulerade på båda ställena och jag provade flera ggr och såg till att ringen var stilla från början.
    Ska bli kul och se om det stämmer =)

• Anna81

men min började att pendla sen cirkulera sen stannade den och cirkulera igen.

Men jag har först en dotter, sen en son, sen har jag nåt i magen

Så på mig stämde det inte :)

• trollungar

om det är kille hur blir de då och tvärtom?
    cirkel=?
    pendla=?

• Gummsan85

aldrig hört talas om denna metod tidigare.. någon som kan förklara lite mer ingående hur man bör göra å vad det betyder??

• Cassanna
    Gummsan85 skrev 2008-07-16 18:32:17 följande:
    aldrig hört talas om denna metod tidigare.. någon som kan förklara lite mer ingående hur man bör göra å vad det betyder??
    Du tar ett hårstrå från dig själv och knyter fast ringen i. Håll i hårstrået så ringen hamnar antingen över magen eller handleden va jag fattat det som. Om ringen efter en stund pendlar fram och tillbaka så är det en pojke och om ringen gör cirklar så är det en tjej. Hoppas du förstår vad jag menar...
  • Trolle78

När jag gjort detta över min gravidmage så pendlar den först, sen stannar den, och sen borjar den snurra i cirkel - men jag har bara en bebe imagen. När jag var liten, eller typ 13 år, så gjorde mamma det över min handled och då blev det: cirkel-stopp-cirkel-stopp-pendel (skrev upp det i min dagbok). Hur förklarar man det? Jag vill så gärna tro på det men just nu känns det mest förvirrande... Hehe.

• pokonis

nån som har ett hårstrå övers...?

mitt långsta hår på huvudet är 12 mm.... ;)

• loppanshus

vadå!?!
    ska man ligga ner å hålla ringen över magen/handleden eller ska man sitta/stå upp å låta den vara framför magen/handleden?

...?

• Thursday

Mjaha, men ni som tror så hårt på detta... menar ni alltså att livet är förutbestämt? Att man redan från födseln är programmerad med hur många barn och av vilka kön man ska få?

Svar på tråden Ring och hårstrå???