-
då får du krya på dig.Fru T skrev 2008-07-28 21:37:19 följande:ursch har super molvärk i ryggen ska ta mig en alvedon å krypa ner i sängen.ska ju faktist upp å tvätta innan besöket i morron men ja berättar hur det såg ut när ja kommer hem i morron... -
hon är inte sur.bara besviken villket jag förstår att hon är.Fyra Mirakel skrev 2008-07-28 21:42:00 följande:vet ej eftersom Malin tydligen e sur på migdå ses vi imorrn.nu ska jag fixa lite.men du fåe ha en fortsatt bra kväll så länge.Mammatill4a skrev 2008-07-28 21:44:33 följande:ja vet;-p, har ju prövat de mesta men inget som slår hederliga brio och el vagnar..haha ja billigt skräp är inget att ha går baa sönder och slitaget på brion är ju för att förra ägarna torktumlat den, men de ska vi få te du och ja baby klart kom över bara bullar och saft finns de..
-
det blir ju fler träffar.hoppas vädret håller i sig när ni ska till gotlandSkorpan08 skrev 2008-07-28 21:49:03 följande:Jag kan inte följa med på fikaträff denna vecka. Tyvärr. I morgon ska jag tvätta hela dagen och på onsdag ska jag packa och handla inför underbara Gotlandsresan. Ska bli så skönt att komma iväg. Är man hemma finns så mycket att göra med huset. Men nu ska vi bara rå om varandra och skoja med barnen.Det blir mindre kul att gå upp kl 03.0 för vi måste åka hemifrån kl 04.00. Hoppas barnen kan somna om i bilen.
cykelsitsar ska funka på alla pakethållareMammatill4a skrev 2008-07-28 21:49:40 följande:ja de tror ja öhh på min funkar de, vad har du för cykel typ?säg till om du vill komma och kika se om vi kan skruva bort den..
ha en bra kväll allesammans
mammatill4a
stressa inte upp dig nu.du gör rätt...klappa magen från mig
-
men herre gud vad omoget.du har ju ändå förhinder vid varje träff!och varför ska barnen komma i kläm för att vuxna inte kan hålla sams?Fyra Mirakel skrev 2008-07-28 21:54:34 följande:Då e det ju ingen större idé att andra frågar om ja ska med på fika träff & varför skulle ni träffa Elin, när det bara blir en massa tjaffs..det är ju tyvärr de som blir lidande när vuxna tjaffsar oavsett om man vill eller ej.Men för att ni ska få lugn & ro kan jag avvika ifrån tråden för gottMammatill4a skrev 2008-07-28 21:57:39 följande:denna cykelsits vi har hänger ju löst, låter kanske lite farligt, men har ingen pakethållar på min bike, men de sitter hårt med ett stag som man skruvar fast HÅRTjapp ska klappa den lille från digklappa mycket från mig.jag handlar nått fika till tösen.ska till centrum snart.
vart ska vi fika i morrn?stan är enklast då jag ska lämna tillbaka kläder som inte passade så bra.
-
Mammatill4a skrev 2008-07-29 09:06:56 följande:Jaha då fick man börja om från början då, med ett go morron all text ja skrivit försvann,idag händer inte för mkt, pappa och alma ska till maxi snart och lämna in den trasiga poolen vi köpte med oss i fredags, barnen vart måttligt glada NOT, men morbror kom ju med en ny till dom på kvällen så de gjorde ju mindre, sen ska de förbi en affären och köpa nya kaffe muggar då ja tröttnat på de gamla och endel har gått sönder så behöver fixa nytt...sen i em kommer ciccielv hit och spenderar några timmar att prata bortja det blir en TREVLIG eftermiddag som alltid när vi träffs
.då kan jag kolla klädseln.vi kan ju kolla efter tyg imorrn på stan.
varma bilar utan AC är inte skoj.men man får härda ut och dra ner rutorna.
nu ska jag fixa iordning och gå till centrum.vi ses ju om några få timmar
-
huga vad varmt det är ute.kom nyss hem från centrum.det ser ut att bli lika äckligt varmt idag oxå.
mammatill4a
jag måste köpa bussbiljetten i centrum först i morrn.det fattas ca 60 öre för att kunna åka en tur.
om det hade varit svalt så hade man kunnat gå till stan.men i denna värme så kokar man bort.vi ses väll som vanligt nere på gården
-
ja det blir dyrt när man har många barn.stora tösenes fika är skamligt dyrt.vi kan ju kolla tidtabellen sen.Mammatill4a skrev 2008-07-29 11:05:47 följande:ja visst blir de träff imorgon kl 14. men frågan är vart, vill inte gå nånstans där det är dyrt, då man måste ha råd oxå
ska vi mötas upp kl 14 vid HM och bestämma cafe imorrn? -
jag säger til dem nu.ta emot dem på er balkong.går det bra om jag kommer vid 13:30 måste hinna städa färdigt.Mammatill4a skrev 2008-07-29 11:18:48 följande:ciccielv:kikiar du hem barnen för mat -
kul att du kommer imorrn.lille filip har väll växt så det knakarMarayah skrev 2008-07-29 12:57:43 följande:Nu har vi kommit hem. Borta bra men hemma bäst. Kom hem till stan 03.30 inatt... Ska bli skojj med fika träff. Förlåt Malin ja sa fel till dig. Fyller imorgon. Trodde att 30:e var idag men de e juh imorrn. *asg* Jätte fint mms iaf. Ska ta o fika lite och gå på bvc sen.
PojkMaffia skrev 2008-07-29 13:42:15 följande:jag ska på arbetsintervju imorogn så kan inte hänga på hehe ska vara där 15:30då ska jag hålla tummarna att jobbet blir ditt
Mammatill4a
tack för en jättetrevlig eftermiddag
ang träffen imorrn.så möts vi utanför HM och så fikar vi ev på trädgårdstorget.grannen och även jag vill sitta i skugga när vi fikar
-
självklartFirstandhappy skrev 2008-07-29 17:33:58 följande:får jag med följa med på fika??
ja det ska bli kul att träffas igen.blev det nått bad för dig i helgen?Marayah skrev 2008-07-29 17:09:41 följande:Cicci: Japp han har gått upp 300 gram på två veckor.. Ja de ska bli jätte trevligt att träffa alla. Skorpan: Tack! Ha det jätte trevligt på er lilla resa...