Marayah skrev 2008-07-30 22:54:05 följande:
Hehe.. Ja Marko behöver nått att göra hela tiden. O värre är de juh nu när de inte vart dagis på hela sommaren heller.
ja lillan skanar dagis enormt mycket.halva sommarlovet har hon frågat efter dagis
MammaTillEKNS skrev 2008-07-31 06:44:28 följande:
Godmorgon! Idag är man uppe med tuppen. Ska till sjukhuset om en timme och göra en dosplaneringstomografi, sen ska jag träffa min läkare. Lika bra att gå upp i tid så hinner man röja undan hemma lite Hoppas ni får en underbar dag i värmen
då håller jag tummarna att allt ser bra ut
dinana skrev 2008-07-31 09:21:06 följande:
Jag vakande vid halv åtta av att telefonen som ringde. Det var fastighetsskötaren som ringde och sa att de hade hittat Astrid. Men, nej, det var inte min kisse inte de hade fångat in. Tyvärr... blev jätteledsen för det kändes så skönt att veta att de hittat henne... men den glädjen höll sig inte så länge. Så nu är man ännu mer osäker på om hon är i livet. Jag menar det är ju flera som har sagt till oss att de sett henne, men vem vet de kanske har sett som katt som fastighetsskötaren hade. Men hoppet försvinner inte.
hoppas hon kommer
tillbaka.vi hade en norsk skogskatt när vi bodde i skäggetorp.han skulle ut samma tid varje dag.en dag kom han inte.han brukade smyga/jaga vid ån.men den dagen blev han påkörd.som tur var polisanmälde bilföraren det.har du kollat nere vid ån eller i koloniområdet om kissen håller till där?