Inlägg från: ciccielv |Visa alla inlägg
  • ciccielv

Linköping, någon? del 2

dinana skrev 2008-08-04 09:57:14 följande:
    Ja det var den jag tänkte på. Tusen tack! Vill klippa och fixa till håret, men känner inte till några hårsalonger. Pratade dock med en kompis och hon sa att hon klippt sig där och att hon tyckte de var bra och inte så dyra. Här ute kostar det liksom 360 kr för en hårklippning (IKANO)
    ja vissa ställen är hutlöst dyra.jag är så tunnhårig så det känns lite sniket att betala dyrt när man har supertunnt hår.jag klippte mig i ryd c senast och det var "billigt"
    JePaLuLi skrev 2008-08-04 10:04:44 följande:
    det ska finnas länk under linköpings kommunsida
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • ciccielv
    dinana skrev 2008-08-04 11:08:08 följande:
    mvc? humm, det heter familjecentralen, så jag vet inte.. men tror inte de har mvc där också.
    jag tror att de skulle ha mvc i familjecentralen men det kanske inte blev av.
    PojkMaffia skrev 2008-08-04 10:25:05 följande:
    måstebara skryta över mig självsen januari har jag gått ned 19 kg har förlorat 123 cm över kroppen är sjukt stolt över mig själv, bara 8 kg kvar nu till målvikten!!!

grattis.förstår att du är stolt.här ökar man ännu i vikt.sist var det 57 kg.nu börjar det bli olidligt då magen är i vägen.alla byxor är numera urväxta Ledsen

hade man pengar så skulle jag gjort fettsugning för länge sen.men snart ska jag börja med nutriletttabletterna och den maten.det blir dyrt men fläsket ska bort

här har man nyss kommit in från regnet.maken är iväg en snabbsväng.barnen väntar otåligt på busfabriken.

• ciccielv
    playmate86 skrev 2008-08-04 10:57:14 följande:
    nåon som kollat länken jag la in i går kväll??
    den har jag missat.vad för länk var det?
  • ciccielv
    jlsj skrev 2008-08-04 16:45:02 följande:
    Hej!Vilken kul tråd. Jag hoppar gärna in också om det är ok. Är 31 år, bor i Linghem och har en son född -05.
    välkommen hit
    Fru T skrev 2008-08-04 17:52:48 följande:
    ja blir inte kloook min mage e helspänd funderar på att ta ett test inte för att hoppet e så stort utan mer för att visa för mig själv att det inte är någe...har inte vart på toa på flera timmar å inte heller drucki någe men nu e ja kissenödig (vilket ja ioförsig e jäämt)inte behöver det va morgonurin efter BIM ??

jag tror att du är gravid

vad har ni gjort i dag?vi var på bussfabriken idag.sen har vi vart lite på tornby och kollat lister till kolonihuset.

• ciccielv
    PojkMaffia skrev 2008-08-04 12:45:23 följande:
    kan tyvärr inte komma på fredag har hänt lite saker så jag kommer inte över huvudtaget... kan tyvärr inte skriva det öppet
    vad synd.hoppas det löser sig för dig.
  • ciccielv
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-08-04 13:04:01 följande:
    Ok, jag skrev att några av oss kanske dricker nåt o att jag ska dricka lite vin..alla gör självklart som de vill..
    även små mängder räcker för att jag ska bli en jävul...
    MammaTillEKNS skrev 2008-08-04 13:06:09 följande:
    ciccielv: jag ska inte heller dricka något, är kanske inte så bra och dricka om man är under behandling
    hoppas ni har haft en bra helg
  • ciccielv
    dinana skrev 2008-08-04 13:50:39 följande:
    nä.. nu skall jag ner på stan och shoppa runt i regnet.. tråkigt att bara sitta hemma och vänta på mensen.. ha det gott tjejer!
    hoppas du gjprde fina fynd på stanGlad
  • ciccielv
    dinana skrev 2008-08-04 19:30:56 följande:
    var inne på myrorna och köpte ett par adidasskor för 100 kr (i jättefint skick) och sedan en stor gosig huvtröja.
    jag gillar second hand oxå.lika kul varje gång när man fyndar.jag brukar fynda mycket i norrköping på myrorna.Glad
    dinana skrev 2008-08-04 19:25:30 följande:
    angående drickat, så håller jag med dig ciccielv att det räcker lite för att jag skall bli helt crazy. dricker så sällan (typ två-tre gånger om året).idag har jag tagit det rätt så lugnt. stack ner till stan vid tre och träffade en kompis. vi åt ltie mat , gick på myrorna (gjorde lite fynd där), snackade skit, och så var vi hos frissan och klippte mitt hår (så nu är man korthårig igen (fast det var jag ju typ innan också). sambon blev ju såklart jättesur... men men... jag trivs bra i kort hår. tänkte låta klippa det en gång till om några veckor och sedan kanske färga det mörkt (brukar vara mörkhårig vintertid).
    sist jag drack alkohol var -97.har du bild på din nya frisyr.
  • ciccielv
    Mammatill4a skrev 2008-08-04 19:57:19 följande:
    Hej på er alla.. hoppas ni haft en bra dag i regnet.. Sj har jag och barnen varit hos mormor och morfar pch moster i falerum åkte tåget ditt vid halv 10 tiden... Syrran barnens moster fyllde hela 18 år och de firades med våra mostrar,kusiner och kusinbarn.. har haft en toppen dag som alltid hos dem, men fy vad dagen gått fort trots regnet..Innan vi åkte hem hämtade vi kusins babykorg med stativ som ja bara ska hitta nåt tyg till att sätta runt omciccielv: tänke be dig om en uppgift om du vill med att fixa tyget så de ser bra ut.. kan komma över och titta på den nån dag..Imorgon kväll ska ja iväg på bio mamma ska bjuda, de blir jag mamma min syster och mostrar, vi ska se mamma mia ska bli hur kul som helst..
    det går bra.vad kul att ni ska på bio.vi ska det framöver i höst.hoppas ni fick det trevligt i falerum trots skitvädret
  • ciccielv
    stackars hundGlad

här är stampe kanin inte så glad då den tillfällige kissen har fått för sig att han bestämmer i kaninens rum.de har haft lite småbråk.men kaninen gav igen idagSkrattande.så numera får buren vara stängd
Svar på tråden Linköping, någon? del 2